Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Slayer123 16 февраля 2024, 16:43
Найгірший банк, з яким я колись мав справу. Відкрив віртуальний рахунок в ньому і до сих пір жалкую про це рішення. В один прекрасний день я не зміг зайти в застосунок, бо вони видалили мій старий пароль і запросили або персональний номер клієнта, або усі дані картки для входу. В договорі про акцепт нема даних про персональний фінансовий номер клієнта, а картка у мене тільки віртуальна. Я не памʼятаю її дані. Щоб повернути доступ до мого додатку, вони запропонували відкрити новий рахунок 😂😂😂😂. Це треш, а не банк. І ще вони щомісячно беруть гроші за обмлуговування рахунку!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2024, 16:53
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний.
Зміна паролю у Райффайзен Онлайн передбачена правилами безпеки, періодичність клієнт встановлює самостійно (3,6,12 місяців). Завчасно, ми обов'язково попереджуємо користувачів про необхідність зміни паролю, шляхом інформування у застосунку.
Для відновлення паролю необхідно ввести дані карти, у разі її відсутності можемо запропонувати відкрити нову фізичну за візитом у відділення Райфу. У разі неможливості завітати у відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, для можливості отримання даних карти і відновлення доступу у Райффайзен Онлайн.
На поточний момент, Ваше звернення знаходиться у роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який надалі буде контактувати, щодо шляхів вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 февраля 2024, 14:35
Добрий день!

На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 февраля 2024, 14:35
#
Полезный комментарий
Добрий день!

На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться