Найгірший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 февраля 2024, 14:35
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний.
Зміна паролю у Райффайзен Онлайн передбачена правилами безпеки, періодичність клієнт встановлює самостійно (3,6,12 місяців). Завчасно, ми обов'язково попереджуємо користувачів про необхідність зміни паролю, шляхом інформування у застосунку.
Для відновлення паролю необхідно ввести дані карти, у разі її відсутності можемо запропонувати відкрити нову фізичну за візитом у відділення Райфу. У разі неможливості завітати у відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, для можливості отримання даних карти і відновлення доступу у Райффайзен Онлайн.
На поточний момент, Ваше звернення знаходиться у роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який надалі буде контактувати, щодо шляхів вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp