Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк заблокував рахунки. На звернення не відповідає вже два місяці

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Свiтлана Бар 16 февраля 2024, 11:08
Доброго дня,
я є клієнтом Райфбанка вже 20 рокiв з 2004 р.
Мала зарплатну картку протягом 14 рокiв та велику кількість депозитних рахунків.
Та наразі маю діючі рахунки в Райфі.
Нажаль, 21 грудня 2023 мене звинуватили у здійсненні операцій по рахунку яких я не виконувала та заблокували мої рахунки без попередження.
Лист надійшов від Управління фінансового моніторингу. 25.12.2023 надала всi пояснення згiдно запита та довiдку ОК-5.
29.12.2023 в онлайн-чатi оператор повiдомила, що рахунки будуть розблокованi, дiловi вiдносини поновленi до кiнця дня. Але то були лише слова без дій, рахунки так i залишились заблокованi.
Отримала по имейл новий запит з банку, про надходження в вереснi 2023 р. якоби авансу в розмiрi 120 000 грн. Повiдомила, що такого отримання не було i запит помилковий. Операції в вересні-грудні 2023 я не проводила.
Мої рахунки майже вже 2 місяці заблоковані, та відповідь так i не надана. Щонедiлi звертаюсь до онлайн-чату та по електроннiй поштi, але вiдповiдь банка стандартна- Очикуйте на вiдповiдь протягом 1−2 дня або ми робимо усе можливе, щоб якнайшвидше надати вам вичерпну відповідь, хоча терміни відповіді прострочені
Також банк кожен раз наполегливо рекомендує подати заяву на закриття рахункiв. Але я б хотiла залишитись клієнтом банку i надалi.
Прошу більш детально переглянути транзакції моїх активних рахунків, та надати відповідь стосовно розблокування. На рахунку знаходяться всi мої заощадження. Я знаходжусь за кордоном з дитиною i менi дуже прикро, що банк позбавив мене джерела існування вже майже на два мiсяцi
Сподiваюсь на позитивне вирiшення.
Свiтлана
Райффайзен Банк
Ответ банка
16 февраля 2024, 11:13
Добрий день!

Світлано, ми щиро цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час та дуже приємно знати, що з нами так довго клієнти.

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 февраля 2024, 12:01
Добрий день!

Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримати інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
+16
natashaGra
natashaGra
17 февраля 2024, 9:54
#
Это только в НБУ писать жалобу со скринами переписок
+
+1
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 февраля 2024, 12:01
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримати інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Свiтлана Бар
Свiтлана Бар
23 февраля 2024, 13:06
#
Добрий день,
Питання вирiшено позитивно.- залишаюсь клiєнтом Райфу.
Дякую спiвробiтнику банка Богданi за сприяння

Свiтлана.

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Банк заблокував рахунки. На звернення не відповідає вже два місяці