Заблокировали счет
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 января 2024, 18:07
- #
- Полезный комментарий
Ваше питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +4
- natashaGra
- 23 января 2024, 10:12
- #
А можно было не передавать в клиентский сервис? Зачем ещё здесь доп звено- может напрямую сразу с клиентским сервисом надо работать, без представителя, штампующего один и тот же такст
- +
- 0
- Руслан Саенко
- 27 января 2024, 8:16
- #
Спасибо, что закрыли счёт дистанционно.
Все деньги перевели на другой банк.
Но жалоба в НБУ написана на банк за то, что без предупреждения блокируют счёт за перевод своих же средств с других банков. Жду ответа ещё от НБУ.
Все деньги перевели на другой банк.
Но жалоба в НБУ написана на банк за то, что без предупреждения блокируют счёт за перевод своих же средств с других банков. Жду ответа ещё от НБУ.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 января 2024, 17:01
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Шановний клієнте, вимушені повідомити про припинення ділових відносин. Для можливості подальшої співпраці просимо:
надати пояснення з докладним описом змісту та мети проведених прибуткових та видаткових операцій за період 19.10.2023−10.01.2024, а саме:
-документи, що підтверджують мету здійснених операції;
-документи, що підтверджують фінансовий стан у обсягах, відповідних сумам проведених прибуткових операцій по рахунку (довідка з місця роботи, декларація,
довідка з ДФС, ОК-05/ОК-07, виписки з рахунків інших банків);
-розкрити суть майбутніх операцій (періодичність, орієнтовна сума в міс., контрагенти);
-актуалізувати дані та оновити опитувальник, в т. ч. джерела походження коштів та фінансовий стан.
Документи можуть бути сформовані через застосунок Дія або мобільні застосунки обслуговуючих банків.
Відповіді необхідно надіслати на E-mail raif.help@raiffeisen.ua.
У разі не надання запитуваної інформації радимо звернутися до відділення для закриття рахунків.
Ваш Райф.
У меня были сбережения в других банках на депозитах. Я объясняю, что свои личные средства переводил в размере до 50000 гривен в месяц с других банков со своих личных счетов на ваш банк и покупал доллар. Они требуют происхождение денег. Я говорю, что эти деньги ещё у вас год назад доллары забирал с депозитов, менял на гривны и ложил в другие банки на депозит в гривне. Сейчас решил обратно купить доллары через ваш банк. В итоге заблокировали счёт и говорят приходите расторгайте счёт.
Это что, получается клиенты для них 0.
Нам щиро прикро, що ми могли призвести Вас до негативних вражень та думок про Райф. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання. Маємо намір не залишити Ваш відгук осторонь та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), адже дуже хочемо провести з Вами комунікацію і надати пояснення.
Чекаємо на зворотній зв’язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp