Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмова в поверненні помилкового платежу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
thescs 27 ноября 2023, 20:12
Отделение по адресу: Харьков, ул. Холодногорская, 5
Сьогодні виникла прикра ситуація, через яку я більше не буду користуватись послугами цього банку.
Мені зателефонував співробітник банку та повідомив, що на мою картку був зарахований помилковий платіж на суму 5400.00 гривен. Співробітник спросив дозволу на надання мого номера телефону клієнта що створив помилковий платіж з ціллю взаємовирішення ситуації по телефону, а також категорично зазанчив про те, що банк не може зі своєї сторони відмінити цей платіж.
Я отримав від клієнта номер ії картки та обіцяв найскоріше повернути ії кошти.
Але при вході до додатку Райффайзен Онлайн я побачив на свої картці суму 1353.64, хоча в виписці фігурує сума 5400.00.
Я знов звернувся до гарячої лінії, де мені консультант надав інформацію, що в наслідок помилки банку у попередньому місяці в мене була позитивно задвоєна сума на картці, яка через добу перетворилася на мінус на балансі через налаштований мною автоплатіж, який використав частину суми задвоєння.
На мій аргумент, що це не моя провина, а банка, консультант повідомила що це на моїй совісті, як я буду розраховуватись з ініціатором помилкового платежа, адже чужі кошти були зараховані в мінус по моїй картці, мінус, який виник з провини банка.

Тож обходьте стороною цю шарагу.
Райффайзен Банк
Ответ банка
28 ноября 2023, 8:58
Добрий день!

Вдячні за очікування відповіді. Нам щиро прикро, що дана ситуація призвела до негативних вражень та думок про Райф. Перш за все хочемо висловити вдячність, що Ви зв'язались з відправником помилкового платежу.

Ставимось з розумінням, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими. Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваші дані, а саме: ідентифікаційний код та актуальний контактний номер.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 ноября 2023, 10:04
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 ноября 2023, 10:04
#
Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення. Питання передано успішно в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який надалі буде з Вами комунікувати.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Відмова в поверненні помилкового платежу