Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунків, відсутність комунікації та абсолютна некомпетентність співробітників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
cobb123 24 ноября 2023, 12:23
02.10 усі рахунки були заблоковані(або, як зараз вже називають це співробітники райфу — призупинені). Рахунки використовувались лише для відкриття валютного депозиту раз на 3 або 4 місяці, тобто жодних сумнівних переказів, або зарахувань, лише особисте внесення готівки у відділенні банку і подальше відкриття валютного або гривневого депозиту на ці кошти. Так, я розумію, що внесення готівки також може зацікавити фінмон банку, тож нема питань — перевіряйте, по факту ініціації самої перевірки в мене нема претензій, але реалізація — це навіть не неповага до клієнта, це вже знущання.
Почалось з того, що через декілька діб після внесення готівки і відкриття депозиту банк без попереднього інформування заблокував рахунки, повідомивши про це у вайбер постфактум. З банком сконтактували, дізналися які підтвердження потрібно надіслати — підготували письмове пояснення, документи про діяльність ФОП (29+ років працював як ФОП, лише минулого року закрив), документи про пенсійне забезпечення з підвищеною пенсією як учасника бойових дій, все ок, наступного дня все це відправили.
Тижні зо два чекаю на відповідь, у відділенні кажуть «дзвоніть на гарячу лінію або пишіть, ми нічого не знаємо». Після того як на гарячій лінії залишили звернення, дочекалися нарешті на лист з проханням доповнити документи для підтвердження та «розкрити суть майбутніх операцій» — надіслали також документи, що підтверджують діяльність ФОП (чинний) моєї дружини, документи, що підтверджують родинний зв’язок, більш детальне письмове пояснення з уточненням можливих майбутніх операцій.
І знову чекаємо два тижні, знову лишаємо звернення — наступного дня (06.11) зв’язується співробітник банку Вікторія (номер 495), погоджується, що наданих документів більш ніж достатньо й обіцяє передзвонити «завтра до кінця робочого дня», тобто 07.11, звісно, що «завтра до кінця робочого дня» ніхто не подзвонив, а в кінці тижня приходить електронний лист з текстом «Розгляд Вашого звернення потребує додаткового часу. Орієнтовний термін надання відповіді до 20.11.2023 р.» Тобто, ще 10 днів потрібно чекати.
Сьогодні вже 23.11, і шо ви думаєте, зі мною хтось зв’язувався? Ні. На гарячій лінії так само ніхто нічого не може відповісти — співробітник Наталія сказала, що експерт з мого питання зателефонує мені через 15 хвилин — Звісно, що ніхто не подзвонив. Далі вже співробітник Олена, запевнивши, що може надати відповідь стосовно стану рахунків, взагалі не володіє інформацією, і не лише за моїм випадком, а взагалі навіть не знає який відділ банку займається моїм або навіть схожими питаннями. Максимум, що співробітник Олена змогла зробити — зареєструвати скаргу та спробувати переключити на «експерта Вікторію», саме спробувати, бо, як виявилося «Вікторія зараз не на місці». Це все так жахливо, що аж смішно, враження, наче не в банк дзвониш, а на ринок. Ще лишалося на фоні почути як співробітник Олена кличе експерта Вікторію. Що ж, вкотре почув обіцянку, що експерт Вікторія передзвонить, вкотре ніхто не передзвонив.

Шановний представник банку, окрім шаблонної відписки надайте, будь ласка, чітку відповідь Чому ваші співробітники не в змозі відповісти на доволі прості питання клієнта й лише обіцяють передзвонити протягом вже майже 2 МІСЯЦІВ! І ви дійсно вважаєте, що людина, яка працювала 29 років як ФОП, отримуючи зараз підвищену пенсію як учасник бойових дій та маючи діючий сімейний бізнес не може накопичити кошти на відкриття валютного депозиту? І взагалі, вам документів відправлено вже цілу купу і не лише на мене, вам що ще потрібно для підтвердження? Чи може ще вашого співробітника фінфому до себе додому запросити, хай поживе в мене і побачить, що я не ризиковий клієнт, хіба що це лишається вже.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 ноября 2023, 12:25
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 ноября 2023, 12:44
Дякуємо за очікування! Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
24 ноября 2023, 12:44
#
Полезный комментарий
Дякуємо за очікування! Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
25 ноября 2023, 21:09
#
Опять набор отписок, никакой помощи похоже не будет. Пишите жалобу в НБУ
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Блокування рахунків, відсутність комунікації та абсолютна некомпетентність співробітників