Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування і утримання коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
SvitlanaKelly 20 ноября 2023, 16:13
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Шевченко, 11
Доброго дня. Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку. Все було чудово. Якихось незрозумілих сум або великих доходів не надходило. Надалі було подано документи підтвердження доходів,і інформація про відкриття ФОП. Вже тиждень чекаю поки банк перекаже мої кошти з рахунків і депозиту за реквізитами у іншому банку, однак тиша. Менеджер обіцяла зарахування коштів на інший рахунок протягом 5 діб. Запит в чат онлайн подано 13.11, на емейл 15.11. надалі просто ігнорується повідомлення. Я чекаю на свої кошти!
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 ноября 2023, 16:22
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 ноября 2023, 15:35
Добрий день!

Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
SvitlanaKelly
SvitlanaKelly
20 ноября 2023, 17:03
#
Наразі вже йдеться не про моніторинг,а про закриття рахунків і повернення моїх коштів. Однак наразі експерти не відповідають ,а вказані терміни вже пройшли.
+
0
khvorost
khvorost
20 ноября 2023, 17:42
#
Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку.
Так і кажіть , проспонсувала групу спонсора війни … І це на другий рік війни …
Треш ще той , чим люди думають ???
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 ноября 2023, 15:35
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться