Блокування і утримання коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SvitlanaKelly
- 20 ноября 2023, 17:03
- #
Наразі вже йдеться не про моніторинг,а про закриття рахунків і повернення моїх коштів. Однак наразі експерти не відповідають ,а вказані терміни вже пройшли.
Сталась така ситуація: користувалась успішно рахунками. Відкрила депозит «Вільний» у райффайзен банку.
Так і кажіть , проспонсувала групу спонсора війни … І це на другий рік війни …
Треш ще той , чим люди думають ???
Так і кажіть , проспонсувала групу спонсора війни … І це на другий рік війни …
Треш ще той , чим люди думають ???
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 21 ноября 2023, 15:35
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації та розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію. Будемо вдячні, якщо продублюєте Ваші дані в особисті повідомлення для можливості швидкого та якісного вирішення запиту.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вдячні за очікування та терпіння. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було питання вирішено в телефонному режимі. Ми дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію і нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування.
З повагою та турботою,
@RaifHelp