Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Погане відношення

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Mxa 9 ноября 2023, 9:56
Отделение по адресу: Сумы, пл. Независимости, 1
Прийшов до банку, стосовно тарифу картки. Сразу запропонували закрити карту. При отриманні карти просив безкоштовний тариф, зробили платний. Хамське відношення до клієнтів і не, а ні якої допомоги.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 ноября 2023, 10:01
Добрий день!

Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції після відвідування відділення. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь Клієнта.
При відкритті рахунку наші спеціалісти Вам презентують всі тарифи, а Ви в праві обрати для себе найкращий та найбільш зручний.

Ми хочемо проаналізувати ситуацію та допомогти у її вирішенні. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані: фінансовий номер, або ідентифікаційний код, а також адресу відділення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 ноября 2023, 17:03
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.

За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 ноября 2023, 17:03
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Ми дякуємо Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали зворотній зв’язок від менеджера клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено.

За Вашим запитом було взято в роботу сигнал для удосконалення сервісу. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться