Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як складно банку повертати гроші вкладників

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Oksmur 20 октября 2023, 10:49
Півроку тому я відкрила дистанційно, оскільки перебуваю за кордоном, в банку депозит, це було дуже легко і зайняло кілька хвилин. В день закінчення строку депозиту, виявилося, що він автоматично, без будь як виявленого наміру з мого боку, був продовжений на наступний термін. Але, оскільки, в мене були інші плани на ці гроші, тож я вирішила перевести їх на інший свій рахунок. І тут почалося, виявляється закрити дистанційно депозит не так легко, щоб не сказати дуже складно. Бо банк раптом починає дуже «дбати про безпеку моїх коштів». При цьому зауважу, чомусь коли я відкривала депозит і переводила цю ж суму з одного рахунку на інший, про «безпеку моїх коштів» зовсім не йшлося. А тут почалося, щоб «подбати про безпеку моїх коштів» потрібно банку позвонити мені у роумінг за кордон, або провести відеоконференцію, де я маю продемонструвати оригінал!!! свого внутрішнього паспорту і коду… При цьому дозвонитися банку до мене «вдалося» тільки після тривалого спілкування в чаті, в якому мене переконували, що мені телефонували кілька разів, а я не відповідаю, хоча насправді ніяких неприйнятних дзвінків від банку не було. Отже висновок, банк дуже неохоче повертає депозит під дуже непереконливим аргументом турботи про наші кошти". Тож дуже НЕ рекомендую відкривати депозит принаймні дистанційно, бо, авжеж, ніхто не попереджає при відкритті, що будуть такі проблеми при поверненні депозиту.
Райффайзен Банк
Ответ банка
20 октября 2023, 11:15
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми з повагою відносимось до Вашого відгуку та розуміємо, чому саме ця ситуація викликала такі емоції.
Запевняємо, що безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Райфу. Якщо за умовами депозитного вкладу передбачено автоматичне подовження, це відбувається без додаткового підтвердження чи згоди клієнта. При цьому, протягом 7-ми денного періоду з дати пролонгації є можливість подати заявку на дострокове закриття рахунку.
Ми цінуємо наших клієнтів, піклуємось про безпеку, більшість операцій можливо провести дистанційно, адже розуміємо, що на жаль, в такий складний час більшість українців розкидані у різних куточках світу.
Тому, для дострокового закриття депозитного рахунку окрім формування заявки ще необхідно підтвердити свою особу у телефонну режимі та надати власне дозвіл на виконання заявки.
Ми дуже сподіваємось на Ваше розуміння в цій ситуації та важливість.
Хочемо додатково аналізувати звернення та просимо, написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
20 октября 2023, 11:20
#
Снял с десяток депозитов с райфа в этом году, ни с одним не было проблем, при открытии отключать автопролонгацию либо перед окончанием депо еще раз глянуть ее статус. Все депо открывал исключительно удаленно
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
21 октября 2023, 0:28
#
Ну так сразу кнопку отключила автопролонгации, и не было таких проблем…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Як складно банку повертати гроші вкладників