Блокування рахунку та некомпетентність працівників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 14
У Райфа біда з персоналом, ніхто нормальний не хоче працювати на групу яка спонсує війну …
Хоча теж можно сказати і про клієнтів цього закладу, ну яка нормальна людина буде зберігати гроші у спонсора війни ???
Хоча теж можно сказати і про клієнтів цього закладу, ну яка нормальна людина буде зберігати гроші у спонсора війни ???
«не хоче працювати на групу яка спонсує війну …»
Да заколебали вы уже это одно и тоже талдычить в отзывах о Райффе.
Сходите эти вопросы нашему «Нафтогазу» задайте — почему он на десятки миллиардов долларов спонсирует врага. Или «Нафтогазу » можно?
Или «вы не понимаете — это совсем другое»?
Да заколебали вы уже это одно и тоже талдычить в отзывах о Райффе.
Сходите эти вопросы нашему «Нафтогазу» задайте — почему он на десятки миллиардов долларов спонсирует врага. Или «Нафтогазу » можно?
Или «вы не понимаете — это совсем другое»?
- +
- 0
- Huper Huper
- 15 октября 2023, 12:29
- #
Та досить вам вже займатися цією дурнею. Ви що не розумієте, що цей банк працює в Україні та не має жодних фінансових відносин з рф? До речі, якщо ви любите про це розповідати, то де ви були у 216 році, коли Мацола рукк тис кобзону та розповідав їхнім ЗМІ який у нас народ «промитий», а зараз купуючи продукцію ППБ, якраз ви спонсоруєте війну, тому що контрольним пакетом володіє як раз таки росіянин, тож думайте перед тим як використовувати «рішення» назк про компанії які працюють в білу та чемоданчики не заносять.
«але найсмішніше, що в Приваті закрили питання за пару годин»
Почитайте как на этом же сайте как люди месяцами заблокированные деньги у Привата выбивают и не могут добиться возврата своих денег у него .
Не надо читателям этого сайта вешать лапшу о «справедливом , оперативном и добром » Привата .
Известно как у Привата с этим дела обстоят
Почитайте как на этом же сайте как люди месяцами заблокированные деньги у Привата выбивают и не могут добиться возврата своих денег у него .
Не надо читателям этого сайта вешать лапшу о «справедливом , оперативном и добром » Привата .
Известно как у Привата с этим дела обстоят
- +
- 0
- Huper Huper
- 15 октября 2023, 12:35
- #
Я понимаю, что и там есть проблемы, но здесь совсем другое, речь идёт, что один банк вообще не может в екселе свести суммы, второй это сделал (возможно) и вопрос закрыл. При том, что в привате это делалось просто через приложение, оператор мне детально рассказал что нужно и как добавить информацию, а так же первый отказ (формат не подошёл), а здесь коммуникация исключительно через почту, на линии вообще не отстегивают о чем речь и посылают в електронную почту, а ответы приходят как от бота. В моем случае есть конкретное подтверждения доходов, где в одном банке это не принимают, во втором приняли без каких либо уточнений, хороший приват или ужасный — мне вообще по барабану, я делюсь тем, как происходит процесс с Райфом.
Это вы еще в шмонобанке не проходили финмон, там минимум 1−3 месяца, а особые счасливчики по полгода бьются переписываясь через почту
«Это вы еще в шмонобанке не проходили финмон, там минимум 1−3 месяца, а особые счасливчики по полгода бьются переписываясь через почту»
Согласен. Монобанк тоже не блещет . Так, что весьма опрометчиво со стороны автора отзыва называть Райфф прям самым худшим в плане блокировок.
На самом деле банк ничем не хуже остальных , уж не хуже Привата или Моно — так это точно.
А вообще вся эта ситуация с блокировками счетов в банках — это не самодеятельность от банков и не их инициатива .
На банки давит НБУ с требованием усилить контроль по малейшему поводу , «на всякий случай» блокировать , «держать и не пущать» .
Банки всего лишь выполняют указания и «рекомендации» НБУ. Но попробуйте объяснить это таким вот как автор этого отзыва.
У них же на уме одно — виноват ТОЛЬКО тот банк который ИМЕННО МНЕ заблокировал счет . А смотреть в суть вопроса — так это же слишком сложно
Согласен. Монобанк тоже не блещет . Так, что весьма опрометчиво со стороны автора отзыва называть Райфф прям самым худшим в плане блокировок.
На самом деле банк ничем не хуже остальных , уж не хуже Привата или Моно — так это точно.
А вообще вся эта ситуация с блокировками счетов в банках — это не самодеятельность от банков и не их инициатива .
На банки давит НБУ с требованием усилить контроль по малейшему поводу , «на всякий случай» блокировать , «держать и не пущать» .
Банки всего лишь выполняют указания и «рекомендации» НБУ. Но попробуйте объяснить это таким вот как автор этого отзыва.
У них же на уме одно — виноват ТОЛЬКО тот банк который ИМЕННО МНЕ заблокировал счет . А смотреть в суть вопроса — так это же слишком сложно
- +
- 0
- Huper Huper
- 15 октября 2023, 12:49
- #
Вы случайно не сотрудник банковских чатов?)
Если вам слишком интересно, в моём случае имеется кредит в том же банке, возврат в течении короткого времени несколькими платежами (так как лимит в 150000 грн в сутки), при этом банк просто берет общую статистику трат и доходов и просит меня объяснить от куда деньги. Идиот который там сидит, даже не смотрит выписку где и так все логично и никаких незаконных операций. Если вы считаете, что я здесь что-то нарушил, никак не доказав, что деньги — это их же потребительский кредит, переведя его несколько раз, что это одна и так же сумма, а банковский работник профессионал, тогда вам следует отправлять им резюме, вы идеальный кандидат.
- +
- 0
- Huper Huper
- 15 октября 2023, 12:36
- #
Ну у меня вопрос ещё далеко не закончен и скорее всего закончится блокировкой, так как там сидит ленивая ж которая не может в екселе получить сумму их выписки, здесь очень сложно без матов им отвечать.
Райф может безпідставно блокувати власні кошти.Я от другий місяць пенсію не розблокую ніяк.Арешт коштів але уже другий тиждень як виконавчиня надіслала листа,відслідковано що отримали але кажуть що ще не отримали.І тепер завтра треба просити в електронному форматі надіслати виконавця.А до цього самі пропонували надіслати але навіть як їх просив не зробили.Бездіяльні брехуни які роблять на мошенніків і як я гадаю більшість це робить осознанно.
- +
- 0
- Huper Huper
- 15 октября 2023, 12:41
- #
З цим у них проблема дуже велика. Я коли відправив листа відповідь, через тиждень звертався на лінію щоб просто підтвердили який статус, це зайняло цілий день і з десяток різних «менеджерів» останній який сказав що мені начебто вже була відповідь, а реально її не було. Попередні працівники взагалі казали, що чекайте ще і відповідь буде пізніше. Тобто вони просто щоб ти відстав від них, кажуть що попало, тобто вони між собою навіть не можуть нормально налагодити зв’язок
- +
- 0
- Huper Huper
- 19 октября 2023, 17:57
- #
- Полезный комментарий
Сьогодні питання вирішено. Отримав фінальну відповідь, було важко, декілька разів відповідав на одні й ті самі питання але в останні дні відчувалось, що вже відповідає людина яка дійсно в курсі питання. Дякую пану, що зателефонував та пришвидшив питання розляду, дійсно допоміг.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 20 октября 2023, 11:50
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо ! Ми дякуємо за Ваше терпіння та розуміння. Стараємось завжди виправдовувати очікування нащих клієнтів. Цінуємо, що з нами.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Як топ менеджер, який зберіг зарплатний проект з ними в минулому році, накликавши на себе негатив, в цьому році буду ініціювати зміну банку.
В жодному разі не заводьте депозити там, вам просто заблокують картку.
Вдячні за очікування відповіді.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про Банк. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі — рахунок блокується.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp