Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Місяць блокують рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
dmutru4ok 19 сентября 2023, 15:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Ярославская, 58
Заблокували рахунок 16 серпня, типу надайте документи звідки це у вас гроші, які ви внесли на рахунок і надайте документи, кому це ви надалі платите.
Надали документи, виписки за 3 роки з зарплатної картки в іншому банку, договори депозитних рахунків, інвестиційні договори, зг. яких оплачували квартиру.
Спочатку придовбались, що потрібен ще якийсь договір, який укладено між інвест.компанією і забудовником, де ми зовсім ніяк не фігуруємо. Надали. Тепер кажуть, що це не підтверджує наявність коштів і все ще тримають рахунок заблокованим.
При цьому з першого дня відкриття рахунку туди приходять гроші по народженню дитини. При запитах, коли буде відповідь кажуть тільки, що питання вирішуються в порядку черги. Контакт центр ніякої інформації не має. Все відбувається виключно через е-мейл листування.
Таке відчуття, що їм явно буде простіше, щоб ми закрили там рахунки та й все. На фоні останніх новин, так і зробимо, але ж дуже цікаво чим це все закінчиться)
6300грн виплат по дитині без закриття рахунку ніяк не отримати.

Поки обирав відділення додам, що самі менеджери працюють на відмінно, але кажуть, що також ніяк не можуть вплинути на фін.моніторинг.
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 сентября 2023, 15:56
Добрий день!

Нам прикро, що Ви опинились в такій ситуації. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передаємо Ваше звернення до менеджера з обслуговування клієнтів, який візьме ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 октября 2023, 14:47
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. Питання було вирішеним. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь. Ми завжди готові допомогти, незалежно від складності питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
dmutru4ok
dmutru4ok
20 сентября 2023, 12:17
#
Це дуже цікаво і зрозуміло. Але вимагати такі документи у вас немає ніякого права і навіть після надання всіх документів потрібно чекати ±10 днів. Ось останнє і щось дуже цікаве. Відповідь від вашого банку:
Добрий день.
Шановна * *.
Надане пояснення про заощадження коштів за період з 2021 по 2023 р. без надання документального підтвердження місця зберігання не можуть бути прийняті банком як підтвердження джерел походження коштів. Повідомляємо про можливість надати заяву на закриття рахунків з одночасним перерахуванням залишків коштів на реквізити іншого Банку.

Це що взагалі таке?
Менеджери з обслуговування, навіть премійум менеджер чоловіка, контакт центр НІЧОГО про це не знають та НІИМ допомогти не можуть.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 октября 2023, 14:47
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали зворотній зв’язок від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі. Питання було вирішеним. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь. Ми завжди готові допомогти, незалежно від складності питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться