Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Тишком-нишком заблокували картки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Євген Мітт 14 сентября 2023, 20:51
Маю дві карти райфайзен, АТБ + інтернет карта. Ні з того, ні з сього, приходжу додому, заходжу в банкінг для комунальних оплат, а картки заблоковані. Зателефонував оператору, той блокування підтвердив, причин назвати не може, мовляв вам завтра повідомлять. Тобто блокують сьогодні, а пояснюють причини завтра — логіка унікальна. Взагалі, блокуючи картки, мали би одразу автоматом попередити про таке блокування за допомогою смс, а також звісно озвучити причини самого блокування, адже добре що я не затарився в супермаркеті, довелось би лупати очима в намаганнях розрахуватись заблокованою картою і томними з«ясуваннями неможливості розрахуватись на касі. Звичайно що обслуговування жахливе, оператор нічого не знає, годує завтраками, та й у банка неадекватний підхід, сьогодні гроші заблокувати, а завтра (можливо, бо ще не факт) мені пояснять причини.
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 сентября 2023, 8:58
Добрий день! Вдячні за очікування відповіді.

Нам щиро прикро, що дана ситуація могла суттєво вплинути на Ваші плани, та хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 сентября 2023, 15:06
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
+6
MykhailoB
MykhailoB
17 сентября 2023, 11:13
#
@RaifHelp ви блокуєте без пояснень не лише з цієї причини. Якщо на ваш банкомат почепили скіммер — ви заблокуєте всі карти, з яких здійснювалися операції в цьому банкоматі. І проблема не в тому, що ви їх заблокуєте. Проблема в тому, що ви не вважаєте за потрібне повідомити про блокування клієнта. Скільки років ви вже блокуєте карти і не повідомляєте про це клієнтам? Може час уже щось виправити?
+
0
Євген Мітт
Євген Мітт
17 сентября 2023, 17:16
#
1). Читайте уважніше текст. Мова йде не про підстави чи безпідставність блокування, а про те що блокування відбувається без інформування про таке блокування, а також без пояснення причин цього блокування при власному зверненні. Тобто заблокували, не вважаєте потрібним повідомити про це блокування, а також не можете пояснити причини блокування. 2). Мені не надходило ніякого запиту щодо походження коштів перед блокуванням, та і кошти про які йде мова — 13 тисяч гривень. Це менше ніж середньостатистична місячна зарплата, до того ж ви прекрасно бачили звідки вони прийшли, адже вказано ким вони перераховані. 3). Заявка позначена «проблема вирішена», але проблема не вирішена. Мої кошти ще у банка, я втрачаю вихідні в очікуванні коштів, мушу перебудовувати всі свої плани, адже інших вільних коштів не маю. 4). Нащо вам мій ідентифікаційний код? В мене в заявці, яку цей сервіс «мінфін» перенаправив вам, вказані ПІБ, ідентифікаційний та фінансовий номер, то може треба краще вивчити цю заявку замість того аби формувати формальні відписки і витрачати мій час на безглузді запити того, що ви і так маєте? Просто цирк якийсь, не позортесь.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 сентября 2023, 15:06
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться