Тишком-нишком заблокували картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
@RaifHelp ви блокуєте без пояснень не лише з цієї причини. Якщо на ваш банкомат почепили скіммер — ви заблокуєте всі карти, з яких здійснювалися операції в цьому банкоматі. І проблема не в тому, що ви їх заблокуєте. Проблема в тому, що ви не вважаєте за потрібне повідомити про блокування клієнта. Скільки років ви вже блокуєте карти і не повідомляєте про це клієнтам? Може час уже щось виправити?
- +
- 0
- Євген Мітт
- 17 сентября 2023, 17:16
- #
1). Читайте уважніше текст. Мова йде не про підстави чи безпідставність блокування, а про те що блокування відбувається без інформування про таке блокування, а також без пояснення причин цього блокування при власному зверненні. Тобто заблокували, не вважаєте потрібним повідомити про це блокування, а також не можете пояснити причини блокування. 2). Мені не надходило ніякого запиту щодо походження коштів перед блокуванням, та і кошти про які йде мова — 13 тисяч гривень. Це менше ніж середньостатистична місячна зарплата, до того ж ви прекрасно бачили звідки вони прийшли, адже вказано ким вони перераховані. 3). Заявка позначена «проблема вирішена», але проблема не вирішена. Мої кошти ще у банка, я втрачаю вихідні в очікуванні коштів, мушу перебудовувати всі свої плани, адже інших вільних коштів не маю. 4). Нащо вам мій ідентифікаційний код? В мене в заявці, яку цей сервіс «мінфін» перенаправив вам, вказані ПІБ, ідентифікаційний та фінансовий номер, то може треба краще вивчити цю заявку замість того аби формувати формальні відписки і витрачати мій час на безглузді запити того, що ви і так маєте? Просто цирк якийсь, не позортесь.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 сентября 2023, 15:06
- #
- Полезный комментарий
Добрий день!
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Нам щиро прикро, що дана ситуація могла суттєво вплинути на Ваші плани, та хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми завжди готові розглянути запит в індивідуальному порядку та максимально підтримати нашого клієнта. Просимо, будь ласка, надати в особистих повідомленнях дані ідентифікаційного коду, для аналізу.
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали відповідь від менеджера. З Вами було проведено комунікацію в телефонному режимі та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp