Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Маніпуляції з оплатою кредиту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Alex4766 29 августа 2023, 16:00
Доброго дня! Відкритий споживчий кредит взятий в банку на початку 2021 року і вчасно виплачуванний до початку літа 2023 року перетворився в проблему коли затримався платіж по кредиту приблизно на неділю.Далі був дзвінок фахівця кредитного відділу після якого платежі почали списуватися на початку місяця за попередній місяць і за текущий місяць одночасно. При першому дзвінку до контакт центру працівник завірив що то що я бачу в клієнт банку, змінится після того як система побачить списанний платіж, але вже наступного разу система зробила те саме при цьому фахівець контакт центру цього разу визнав, що кредитна схема працює не досконало і моя сума заборгованості перед банком меньша більше ніж в 4 раза ніж я бачу в клієнт банку і вона дасть запит в кредитний відділ, щоб вони переглянули заборгованність яку я бачу в системі. Вже третій місяць дане питання не має вирішення, ось така турбота про преміум клієнта банку. Нікому не має діла до преміум клієнтів покі ті самі не почнуть дзвонити в усі колокола і вимагати пояснень! Висновки робіть самі, чи потрібні вам такі преміум послуги …
Райффайзен Банк
Ответ банка
29 августа 2023, 16:06
Добрий день.

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.

У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.

Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 августа 2023, 19:25
Отримали відповідь від менеджера, що питання було вирішено. Якщо виникнуть питання — з радістю допоможемо! Мирного неба!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 5

+
0
Alex4766
Alex4766
29 августа 2023, 16:15
#
Відповів вам в приватні повідомлення
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
29 августа 2023, 19:25
#
Полезный комментарий
Отримали відповідь від менеджера, що питання було вирішено. Якщо виникнуть питання — з радістю допоможемо! Мирного неба!

З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
Alex4766
Alex4766
30 августа 2023, 16:46
#
Питання дійсно вирішенно , в той же день зі мною звязався менеджер і в конструктивному і продуктивному діалозі питання було вирішенно, також були запропоновані варіанти щоб в подальшому таких прикрих ситуацій не ставалося. Дякую працівнику який допоміг мені вирішити це питання !
+
0
khvorost
khvorost
30 августа 2023, 20:07
#
Продовжуйте і надалі з ціею банківською групою підтримувати рашистів…
+
+15
Alex4766
Alex4766
5 октября 2023, 18:08
#
Https://minfin.com.ua/company/aval/review/340162/ ситуація повторилась , відповідь від фахівців кредитного відділу бо так працює программа і я не бажаю вислуховувати ваше обурення … Висновки робіть самі чи потрібні вам такі послуги і чи підходить вам таке ставлення до клієнтів …
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться