Маніпуляції з оплатою кредиту
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 29 августа 2023, 19:25
- #
- Полезный комментарий
Отримали відповідь від менеджера, що питання було вирішено. Якщо виникнуть питання — з радістю допоможемо! Мирного неба!
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання дійсно вирішенно , в той же день зі мною звязався менеджер і в конструктивному і продуктивному діалозі питання було вирішенно, також були запропоновані варіанти щоб в подальшому таких прикрих ситуацій не ставалося. Дякую працівнику який допоміг мені вирішити це питання !
Https://minfin.com.ua/company/aval/review/340162/ ситуація повторилась , відповідь від фахівців кредитного відділу бо так працює программа і я не бажаю вислуховувати ваше обурення … Висновки робіть самі чи потрібні вам такі послуги і чи підходить вам таке ставлення до клієнтів …
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що у випадку, якщо платіж на погашення кредиту прострочено, Вам можуть надходии повідомлення та дзвінки від представників банку з нагадуванням про необхідність оплати платежу. Це інформування припиняється після успішної оплати.
У випадку, якщо Ви платіж внесли самостійно, а не з допомогою автосписання з карткового рахунку — протягом деякого часу на картковому рахунку може залишитись блокування, та найшвидший спосіб його зняття, якщо заборгованість вже погашено — за запитом до чату Райффайзен Онлайн, або за дзвінком до банку.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком, а тому просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних (Вашого ідентифікаційного коду або номеру телефону, який прив'язано до рахунку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp