Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Непрофесійний банк

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
DjoseFF 15 августа 2023, 16:59
Звернувся для отримання переказу, Банк перемістив кошти в архів!!!
Написав заяву, сказали підійти через три години!!! Три години!
Прийшов, тривога (ну добре)
Відкрили після тривоги через 10 хв
Підходу до каси, ЗАЙНЯТО ОБСЛУГОВУЕМО КЛІЕНТА (Хоча я був перший і не було клієнтів за мною) Йдіть на другу касу
Прийшов зайнято зразу!!! Записаний клієнт де!!! Карл, де!!!
Зачекайте 15 хв, ну ок
(І у проміжку так футболили чоловік 5)
Пройшло 35 хвилин і
А суть у тому що касир на касі відкривала рахунок, оформлювала депозит
(це ті речі якими не касир займається!!!)
НА ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ, БРАКУЄ СПЕЦІАЛІСТІВ, А ПРО ПРОФЕСІОНАЛІВ ВЗАГАЛІ МОВЧУ
Райффайзен Банк
Ответ банка
15 августа 2023, 17:12
Добрий день.

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.

Дякуємо за сигнал, ми обов'язково проведемо аналіз звернення, та додатково зв'яжемось з Вами щодо результатів.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться