Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк безпричинно блокує рахунок та лишє мажловисті зняти кошти с цього рахунку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maksone343 11 августа 2023, 10:02
09.08.2023 року на мій гривневий рахунок надійшли кошти, які мені перевели близькі родичі, використовуючи термінали типу (i-box). Через декілька годин банк заблокував мій гривневий рахунок та лишив мене можливості користування карткою. Вподольшому я зателефонував на гарячу лінію де мені відповіли, що для розблокування картки та мого рахунку мені потрібно звернутися у відділення банку. Оскільки це вже був кінець робочого дня і всі відділення банку були закриті, я вирішив прийти до відділення зранку наступного дня. Прийшовши зранку до відділення банку, працівники зазначили, що мій рахунок було заблоковано фінмоніторингом, і скоріш за все надалі банк відмовиться мене обслуговувати. Відповіді, в чому саме проблема та які питання є у фінмоніторингу до мене, мені ніхто не надав. Надалі мені запропонували закрити рахунок, на що я погодився. Але коли я закривав рахунок, мені сказали, що кошти які в мене залишились на балансі я зможу отримати лише через 60 днів! Скажіть, будь ласка, чому банк не може мені видати мої кошти одразу? Не надавши жодних обґрунтувань, банк забрав у мене можливість використовувати свої кошти на 60 днів! Єдине що мені відповіли, що це внутрішнє рішення банку. Виходячи з вищевикладеного, ми маємо ситуацію, що якщо банк вирішить, то він просто в тебе може забрати твої кошти на два місяці? Це більше схоже на грабіж! При цьому всьому, найкумедніше в цій ситуації, що сума коштів не є значною! Жахливе відношення до своїх клієнтів в такий скрутний час!
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 августа 2023, 10:51
Добрий день!

Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми завжди готові до вирішення питань у індивідуальному режимі та постійно працюємо над покращенням сервісу, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами, дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 августа 2023, 17:41
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 7

+
+28
Qwerty1999
Qwerty1999
11 августа 2023, 10:55
#
Жалоба в НБУ ускорит возврат ваших личных средств
минимум на месяц, а то и значительно раньше.
+
+26
natashaGra
natashaGra
11 августа 2023, 11:55
#
Стандартная отписка представителя банка. Этот банк один из самых- самых ненадежных. А отношение к клиентам и их пожеланиям просто отвратительное. Ещё один банк решает за клиента, что лучше для клиента
+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
11 августа 2023, 12:22
#
В Украине все без исключения банки
сами решают за клиента, что ему лучше…
+
+8
innaturbova
innaturbova
12 августа 2023, 12:10
#
Коли клієнт підпадає під фінмон, помилковий чи винятковий, усі банки стають «ненадійними». Огидно що деякі безробітні купують люксові автівки і не мають проблем, а інших кошмарять за 10к грн
+
+20
khvorost
khvorost
11 августа 2023, 23:09
#
При закритті рахунку , гроші мають віддати не пізніше наступного робочого дня , після подачі заяви на закриття рахунку .
п. 127 Постанови НБУ № 162 від 29 липня 2022 року
+
+35
SergeyNina
SergeyNina
12 августа 2023, 1:18
#
Деньги при закрытии счета вам должны перевести максимум на следующий день. У вас должны были запросить справку ок-7 и все. Возможно ещё что-то, но не закрывать счет
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 августа 2023, 17:41
#
Полезный комментарий
Добрий день!

Дякуємо Вам за очікування та можливість розібратися в ситуації. Отримали відповідь від менеджера. За Вашим зверненням була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. У разі виникнення питань в майбутньому — звертайтесь, із задоволенням допоможемо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Банк безпричинно блокує рахунок та лишє мажловисті зняти кошти с цього рахунку