Це жах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
«Банк вирішив повернути кредитний ліміт і ніяк не повідомити мене про це. Кредитний ліміт було витрачено та звісно нараховано відсотки.»
Я что-то не совсем понял. Банк дал вам кредитный лимит. Вы его с удовольствием «про…с.р.ли».
И ВИНОВАТ В ЭТОМ БАНК ПО ВАШЕМУ ?
Вы как с элементарной математикой вообще ? Дружите?
Если у вас было, например своих 20 тысяч на карте , а тут банк еще вам добавил 30 тысяч кредитного лимита , вы просадили все эти 50 тысяч и все время наивно думали , что это ваши 20 «неразменных» тысяч всё никак не закончатся ?
Вы это серьезно? Реально думаете, что такую туфту всем здесь «затулите» и все поверят в вашу правоту?
Я что-то не совсем понял. Банк дал вам кредитный лимит. Вы его с удовольствием «про…с.р.ли».
И ВИНОВАТ В ЭТОМ БАНК ПО ВАШЕМУ ?
Вы как с элементарной математикой вообще ? Дружите?
Если у вас было, например своих 20 тысяч на карте , а тут банк еще вам добавил 30 тысяч кредитного лимита , вы просадили все эти 50 тысяч и все время наивно думали , что это ваши 20 «неразменных» тысяч всё никак не закончатся ?
Вы это серьезно? Реально думаете, что такую туфту всем здесь «затулите» и все поверят в вашу правоту?
По-перше! Спілкуйтеся Державною мовою. Навіть якщо Ви і являєтеся райфоботом та представником спонсорів війни! Це вже давно усі зрозуміли! Прийшов час знову змінювати свій нікнейм…
«По-перше! Спілкуйтеся Державною мовою»
Во первых — почитайте ПОЛНОСТЬЮ (не только первое предложение) 10-ую статью Конституции Украины
Во вторых — на этом форуме люди общаются на том языке , на котором им удобно
В третьих — прекращайте сеять ненависть и рознь по языковому признаку
П. С. Половина бойцов ЗСУ , если не больше , говорит на русском , вы за это будете требовать уволить их из рядов ЗСУ и депортировать в РФ ?
Не сильно много на себя берете?
Во первых — почитайте ПОЛНОСТЬЮ (не только первое предложение) 10-ую статью Конституции Украины
Во вторых — на этом форуме люди общаются на том языке , на котором им удобно
В третьих — прекращайте сеять ненависть и рознь по языковому признаку
П. С. Половина бойцов ЗСУ , если не больше , говорит на русском , вы за это будете требовать уволить их из рядов ЗСУ и депортировать в РФ ?
Не сильно много на себя берете?
Разбирайтесь не с Банком, а со своей сестрой, которой Вы отдали свою карту с пин-кодом, и которая свободно пользовалась деньгами на карте, и которая прекрасно знала и видела, что на карте добавились средства сверх её собственных.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 28 июля 2023, 0:51
- #
Догадываюсь что уведомление пришло в приложене. Проблема в том что у меня во всех банках тоже самое и часть уведомлений просто не приходит или я уже вижу их только в истории. Это не пофиксить, только сделать так чтобы уведомления приходили в телеграмм если это позволяет банк
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На запитання «Чому мене ніяк не повідомили про поновлення кредитного ліміту?» мені просто відповіли, що, напевно, не дійшло повідомлення.
Абсолютна байдужість до своїх клієнтів як в обслуговуванні, так і при спілкуванні на гарячій лінії, з 10 хвилин розмови, хвилин 7 висіла просто на очікуванні, бо яке питання не задай необхідно чекати, а відповідь ніби видають заготовлену, а в більшості питань «не можу нічим допомогти, не знаю і так далі». По факту ніякої допомоги на гарячій лінії не отримала, навіть якихось банальних вибачень за те, що не була повідомлена про повернення кредитного ліміту.
Дуже дякую, чекаю з нетерпінням перестати бути клієнтом цього банку вже.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження та у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми на щоденній основі переглядаємо величезну кількість лімітів по картам, як у меншій, так і в більшій бік, аналізуючи фінансові зміни на рахунках наших клієнтів, таще дуже багато факторів. Про відновлення кредитного ліміту з боку банку ми обов'язково надсилаємо смс-повідомлення на номер телефону, до якого прив'язано рахунок кредитної картки. Якщо смс Ви не отримали, рекомендуємо для перевірки звернутись до представників Вашого мобільного оператора.
Маємо велике бажання розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp