Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Надійний до першої проблеми

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ярослав Конощук 3 июля 2023, 14:16
Кілька років був клієнтом банку. Переважно все було добре. Трохи дратувало списання грошей за транзакції за кордоном з затримкою бо не завжди далеко це було на користь клієнта (Це до 24 лютого 2022 року), але врешті є готівка. Два з половиною місяці тому шахраї поцупили з рахунка понад 14500 гривень. Банк отримав документи на підтвердження цього. Крім цього з’ясувалося що шахраї змогли підібрати код доступу. «службу безпеки» банку не здивував доступ до рахунку з невідомої локації. Я наївно сподівався на «спірну транзакцію"(не мав досвіду), але співробітники «банку» швидко опустили з небес на землю і відфутболили. Пізіше з’ясувалося що їх і не цікавили ні документи стосовно шахраїв, ні банк який був використаний у схемі. Механізм міжбанківського арбітражу не було використано. P. S. Категорично не рекомендую банк
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 июля 2023, 14:27
Вітаємо!
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Яка дозволяє отримувати смс-повідомлення з кодом підтвердження при проведенні інтернет платежів. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Додатково хочемо зазначити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання (від 1 до 3 робочих днів).
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelр

Комментарии - 2

+
0
Sova75
Sova75
4 июля 2023, 3:54
#
Це звичайна практика даної установи! Зазвичай вони заперечують взагалі можливість здійснювати чарджбек, «запудрюючи» мізки клієнтам. Або-ж заявляють про обмеження термінів подачі заявки до 40 днів, вводячи в оману клієнтів. Це обумовлено фундаментальним принципом: «максимальний прибуток за будь-яку ціну!» та і самою долею в подібних схемах. Мораль, порядність, чесність, прозорість, справедливість та законність, це не про цей банк! Цинізм, брехня, лицемірство, безмежна жадібність!- ось головні критерії, за якими воно працює!
+
0
Анастасия Белая
Анастасия Белая
5 октября 2023, 19:07
#
На щастя, чи на жаль, але робота банків по оскарженню спірних транзакцій регламентується правилами міжнародних платіжних систем. І, якщо спробувати хоч трохи в них розібратись, то дійсно є моменти коли повну відповідальність за проведення операції несе власник картки. На жаль банк і справді не має можливості навіть подати на оскарження деякі операції - і це не примха банку, а правило МПС.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться