Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Walentyna Sz 3 июля 2023, 10:52
Отделение по адресу: Киев, ул. Юрия Ильенко, 32
Шевченківське відділення номер 11 у м. Києві відмовляється видавати кошти (переказ) у готівковій формі, нав’язує непотрібні банківські послуги (відкриття рахунку, видачу картки тощо), марнує час клієнтів, нав’язує медичне страхування, у сфері якого працівники демонструють некомпетентність.

Послуги відділення надаються на неадекватному рівні.
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 июля 2023, 10:59
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що Ви залишилися незадоволені візитом в наше відділення Банку. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Дуже хочемо розібратися у питанні детально та провести аналіз ситуації і спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону. Будемо вдячні за Ваш зворотній зв'язок, для нас це дуже важливо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 июля 2023, 15:10
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
5 июля 2023, 15:10
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь. На жаль, ми отримали даних від Вас, для детального аналізу ситуації. Ми цінуємо, що Ви звернулись саме в наше відділення Райфу для отримання переказу та хочемо пояснити, що переказ виплачується одразу за зверненням при наявності необхідної суми в касі Банку. Дійсно, для зручності співробітники відділення можуть запропонувати відкрити рахунок, щоб здійснити зарахування переказу та Ви змогли скористатися коштами безпосередньо знявши готівку з карти або здійснити безготівковий платіж. Зауважимо, що в жодному разі наші співробітники не мають за мету нав’язати банківський продукт та ми стараємось створити лише комфортні умови для наших користувачів. Ми вдячні за Ваш відвертий відгук та сподіваємось, що в подальшому співпраця з Банком буде залишати у Вас виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Нав’язування непотрібних послуг і марнування часу клієнтів