Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Знущання за перерозміщення депозитів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
1asdfgh 12 июня 2023, 23:04
Відкрив декілька 3-х місячних депозитів, які по закінченні строку за рекомендацією працівників банку перерозміщувались на новий строк через касу. В результаті після декількох переоформлень моїх депозитів оборот по рахунках став в 3 рази більший за загальну суму яку я тримав на цих депозитах.
І банк запросив від мене документи саме на суму оборота по рахунках.
Я надава банку як він мене і просив довідку про Доходи з ДФС на сумму яку вони схотіли але вони не хочуть її приймати і вимагають виключно якусь ОК7 і ніщо інше.
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 июня 2023, 9:00
Добрий день!

Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.
Дякуємо, що Ви користуєтесь продуктами нашого Банку та нам дуже прикро, що ця ситуація викликала у Вас негативні емоції.
Розуміємо Ваше небажання робити додаткові дії та надавати до банку додаткові документи. Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів шляхом надання Вами документів.
Ми хочемо розібратися у ситуації та допомогти Вам, тому просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або фінансовий номер телефону для можливості вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 июня 2023, 9:46
Дякуємо за зворотній зв’язок! По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

Комментарии - 4

+
0
SergeyNina
SergeyNina
13 июня 2023, 0:41
#
Ок7 это справка с пенсионного фонда, можно получить онлайн на сайте пенсионного фонда в личном кабинете или в дии. Если нужна в бумажном виде то в пенсионном фонде физическом
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 июня 2023, 9:46
#
Полезный комментарий
Дякуємо за зворотній зв’язок! По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він аналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.
+
+15
Lolik1837
Lolik1837
13 июня 2023, 9:57
#
Кстати , это реально болезненный вопрос . Человек положил например , 110 тысяч на месячный депозит. Потом снял его через месяц. Потом через какое то время опять положил и снял. И так 4 раза . И банк может посчитать это как 440 тысяч и заставит на них предоставлять документы по финмониторингу. Хотя по факту это одни и те же 110 тысяч. Бред какой то получается
+
0
1asdfgh
1asdfgh
21 июня 2023, 19:18
#
Проблема вирішена
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться