Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк обманює клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
shpygodozer 10 июня 2023, 16:11
Отделение по адресу: Киев, ул. Константиновская, 2-А
Вітаю!
08.06.2023 отримував зарплатну картку у відділенні банку на вул. Костянтинівська, 2а. Сьогодні 10.06.2023 приходить повідомлення від страхової компанії UNIQA про придбання мною програми захисту від нещасного випадку, хоча я нічого не купував і договорів ніяких не укладав. Раніше чув від колег подібні ситуації, що у цьому відділенні банку «підсовують» договір з цією страховою компанією без інформування змісту документа, а клієнт через неуважність підписує це. Тому і вирішив зателефонувати на гарячу лінію, аби розібратися з ситуацією, але там відповідають, що я справді нічого не підписував, а повідомлення від страхової компанії прийшло мені чи то автоматично, чи то помилково. Після цього телефоную власне у страхову і там відповідають, що я дійсно підписував договір 09.06.2023 (хоча картку я отримував 08.06.) та назвали його номер. Усі інші питання я розбирав з менеджером цієї компанії. А тепер питання до Райффайзен Банку:
1. Чому співробітники без відому клієнта збирають їх підписи для купівлі страховки?
2. Як дізнатися, що підпис ставив саме я і цей підпис не підроблений Вашими співробітниками (дивно, що договір укладено 09.06.2023, хоча у відділенні банку я був 08.06.2023)?
3. Чому на гарячій лінії мені надають інформацію, що ніякий договір зі страховою компанією я не підписував, хоча UNIQA мені говорить геть протилежне?

Складається враження, що Ваші співробітники «підпільно» збирають підписи та надсилають ці договори до страхової, не вносячи цю інформацію у ваші бази даних.

Вимагаю грошову компенсацію за заподіяну моральну шкоду зі сторони банку та за неможливість вирішення цього питання Вашими співробітниками. Тепер я мушу тратити свій час для комунікації з фахівцями страхової компанії та розривати договір, який я не підписував.
Райффайзен Банк
Ответ банка
10 июня 2023, 16:17
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності. Співробітники відділення можуть Вам запропонувати підключити послугу страхування, розповісти про її переваги. Остаточне рішення приймає клієнт, адже, для підключення необхідно підписувати додатковий договір.
Хочемо розібратись в ситуації та допомогти, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
+45
natashaGra
natashaGra
11 июня 2023, 16:18
#
Это уже просто дно, раньше такое приват делал. Пишите в нбу
+
+15
zig4free
zig4free
12 июня 2023, 7:43
#
С таким же успехом сотрудники банка могут переписать квартиру — машину, продать почку клиента.

Что поделаешь, Рашнявым законы неписаны.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 июня 2023, 12:52
#
Добрий день! Дякуємо за можливість розібрати ситуацію, та ще раз, перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Отримали зворотній зв’язок від менеджера. Наразі, по Вашому зверненню була проведена комунікація та надана вся інформація стосовно запиту. Якщо виникатимуть додаткові питання, із задоволенням допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться