незаконне (шахрайське) списання кредитних коштів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 4 мая 2023, 13:46
- #
- Полезный комментарий
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено при цьому, Ви отримали інформування, щодо відмови ми візьмемо запит повторно в роботу. Інформація передана менеджеру з питань клієнтського сервісу, який з Вами в подальшому зв’яжеться.
Також, дуже правильно, що Ви звернулись в правоохоронні органи, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено при цьому, Ви отримали інформування, щодо відмови ми візьмемо запит повторно в роботу. Інформація передана менеджеру з питань клієнтського сервісу, який з Вами в подальшому зв’яжеться.
Також, дуже правильно, що Ви звернулись в правоохоронні органи, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Qwerty1999
- 4 мая 2023, 17:33
- #
«Картки активувала у відділенні банку, після чого,
кредитну картку більше жодного разу не використовувала.»
И в чём проблема, после получения кредитки заблокировать её,
если однозначно не планировали пользоваться…
кредитну картку більше жодного разу не використовувала.»
И в чём проблема, после получения кредитки заблокировать её,
если однозначно не планировали пользоваться…
- +
- +15
- SergeyNina
- 4 мая 2023, 20:54
- #
По моему кто-то слил данные вашей карты.
При чем полностью.
С ipay очень редко приходят подтверждения в приложения банков.
Надо было закрыть карту сразу после открытия
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Все курсы банка |
Як стало відомо зі слів співробітника банку, з кредитної картки були списані кошти у розмірі 24 952 грн (безготівковий платіж www.ipay.ua p2p Kyiv) + 763,56 грн комісія за переказ з картки на картку. Мені не надходило жодних сповіщень смс сповіщень (ні на телефон ні в застосунку), стосовно проведення даної операції. Більш того, мені не надходило жодних смс підтверджень з системи 3Dsecure, як це було раніше при здійсненні мною якихось платежів з заробітної картки. Взагалі нічого, тобто банк провів операцію з переказу коштів (моїх кредитних коштів на картку іншої невідомої мені особи) без мого підтвердження. Про те, що в мене були списані кошти, я вперше дізналася від співробітниці банку. Вона, також, повідомила мені, що за останній час у них це вже не перший випадок, коли відбувається таке шахрайське списання коштів. Вона порадила мені звернутися у кіберполіцію і заявити про дану ситуацію. Через дві години після того, як я вийшла з банку мені надійшло смс з наступним текстом: Банк проаналізував Вашу спірну транзакцію #470458, повідомляємо, що на жаль немає підстав для повернення коштів. Будь-якої зацікавленості банку у вирішенні даної проблеми не було і немає. Не розумію, чому банк не відреагував на сумнівне списання кредитних коштів, а також не приклад жодних зусиль, для вирішення даної проблеми. В той же день, я звернулася у кіберполіцію та повідомила про ситуацію. Пройшло вже майже місяць — ніякої інформації немає, а комісія за «користування» кредитними коштами нараховується. Також, написала письмове звернення до НБУ в Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Дякуємо за відгук. Ми детальніше ознайомимся з запитом та надамо відповідь згодом у коментарях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено при цьому, Ви отримали інформування, щодо відмови ми візьмемо запит повторно в роботу. Інформація передана менеджеру з питань клієнтського сервісу, який з Вами в подальшому зв’яжеться.
Також, дуже правильно, що Ви звернулись в правоохоронні органи, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp