Заявка на оскарження спірної транзакції
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Savjen1232
- 26 апреля 2023, 14:33
- #
Добрий день.
Написала в приватні повідомлення.
- +
- 0
- Savjen1232
- 26 апреля 2023, 22:31
- #
- Полезный комментарий
Після відкриття заявки зі мною швидко зв’язались і вирішили проблему. Дуже дякую!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Повернення самостійно провести не змогла, тому довелося звертатися на оскарження до банку.
З тієї пори Райффайзен постійно відтерміновує завершення розгляду моєї заявки. Спочатку сказали, що розглянуть до 17.04. Потім пообіцяли, що 03.05. Сьогодні знову зв’язалася зі службою підтримки Райфу і отримала інформацію, що розгляд буде аж до 23.05.2023.
Коли спитала, в чому причина постійних відтермінувань, отримала просто чудову відповідь (далі цитата): «Для опрацювання заявки необхідно трішки більше часу. Тому, на жаль, по Ваші заявці було внесено корективи та трішки збільшено термін розгляду».
Тобто, причина продовження терміну в тому, що термін було треба продовжити. Супер, дуже дякую, ви мені таааак допомогли!
Причому з боку Укрпошти мені підтвердили, що готові повернути кошти на вимогу банку. Виникає питання до Райффайзену: що відбувається? Де мої гроші? Чому на питання про свої кошти я отримую неприховану відписку?
Це дуже сумно і розчаровує. Бо з огляду на загальну тенденцію, 23.05.2023 мені скажуть «іди і чекай» знову, і ніхто нічого не пояснить.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що термін розгляду запитів на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, якою і приймається рішення щодо розгляду можливості повернення коштів.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити Ваш: ідентифікаційний код та номер заявки на оскарження операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp