Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокування рахунку без пояснень

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Tetiana Sa 20 апреля 2023, 20:36
Сьогодні 20 квітня була заблокована картка мого чоловіка без будь яких пояснень. В додатку на жовтогарячому фоні написано

«До 19.08.2021 підтвердьте свої персональні дані для подальшого використання всіх сервісів Raiffeisen Online

ПІДТВЕРДИТИ "

Зверніть увагу на дату, це перше.
Далі цікавіше
Йдемо підтверджувати свої персональні дані, проходимо переідентифікацію, в кінці вводимо код, і у відповідь: технічна проблема, спробуйте пізніше. І це по колу цілий день.
Чоловік йде у відділення, де починають знову переідентифікацію і оператор не може її здійснити до кінця. Звонить по службовому для пояснення, ніхто пояснити не може.
Кошти заблоковані, пояснення не має, переідентифікацію пройти не можливо.

Прошу пояснення, чому кошти заблоковані, нам потрібні для прожиття.
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 апреля 2023, 9:00
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід обслуговування та дякуємо Вам за відвертий відгук, адже це надає можливість завзято працювати над покращенням надання сервісу.
Та хочемо зауважити, що блокування карток банк не здійснює безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, ми не маємо права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов банк вимушений здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання клієнтом до банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив'язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 6

+
+9
natashaGra
natashaGra
21 апреля 2023, 10:00
#
Бесполезно с этим банком пытаться что-то решить. Все равно наткнетесь на тупость , жадность и непрофессионализм.годами не решаются проблемы
+
+9
Tetiana Sa
Tetiana Sa
23 апреля 2023, 17:26
#
Найцікавіше те, що працівник відділення не знайшла причину та пояснення, чому рахунок заблоковано. Вона з подивом сказала:«Я сама не розумію, чому ваш рахунок заблоковано, у вас все добре.» Звісно, тепер буду всіх знайомих відмовляти не відкривати рахунки в цьому банку.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
25 апреля 2023, 16:21
#
Добрий день!
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію та спробувати допомогти у вирішенні питання. На жаль, даних не отримали від Вас та просимо написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код Вашого чоловіка, або номер телефону, до якого прив’язано його рахунок, та адресу відділення, до якого він звернувся.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Tetiana Sa
Tetiana Sa
7 мая 2023, 20:14
#
Поясніть ,будь ласка, чому в додатку при проходженні переідентифікації, не можливо її завершити? На останньому кроці, коли підтверджуєш кодом , постійно пише «вибачте технічні проблеми» Чому не можливо завершити переідентифікацію?
+
0
Tetiana Sa
Tetiana Sa
7 мая 2023, 20:16
#
Ми так і не отримали конкретне пояснення,чому рахунок заблоковано. У відділенні банку працівники самі не можуть знайти на це питання відповідь.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
8 мая 2023, 15:26
#
Ми вже працюємо над Вашим питанням та запит у роботі менеджера, як тільки буде інформація обов’язково проінформуємо, робимо все можливе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться