Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Присвоювання коштів кліентів!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
bigalexa 6 апреля 2023, 22:47
Півтора місяця очікування після мого відгуку тут (від 14 лютого 2023, 16:22) та стандартної відписки від @RaifHelp про «нам дуже прикро, що склалась така ситуація» і «взяли в роботу під свій контроль» — знову НІЧОГО, ніяких дій від банку! Обіцянки клієнтам від цього банку — мильна булька, підтримка Райфу поводить себе як трепачі. Проблема не вирішена! Особисті кошти так і не були не зараховані на власний рахунок (вкрадені?)
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 апреля 2023, 8:57
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді та приносимо вибачення за створені незручності. Розуміємо як важливо отримати результат як умога скоріше, тому передали Ваше звернення у роботу менеджера, який проаналізує ситуацію у індивідуальному порядку та зв'яжеться із Вами додатково. Ми докладемо максимум зусиль для вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
7 апреля 2023, 17:41
#
Пишите в НБУ , по другому банк не понимает
+
0
khvorost
khvorost
7 апреля 2023, 19:41
#
Там нічого чекати , суд , НБУ . Інакше ніяк !
+
+6
bigalexa
bigalexa
8 апреля 2023, 2:13
#
@RaifHelp навіщо мені ще одна ваша відписна, пуста подяка та вибачення?
Кому ви там що передали для аналізу у індивідуальному порядку? Не смішіть!

Ось ця інформація була отримана мною від торгової площадки:

Refund information
Please note that it may take 3−20 days for your bank or card issuer to process and refund you the amount.
Refund method: Credit/Debit card
For more information please contact your bank or card issuer with the ARN reference number 05130862070910020605853

Банк чомусь кошти не зараховує назад на карту з якої була оплата. Чекаю ще деякий час і подаю заяву на спірну транзакцію (№ 434551 від 01.08.22 р.) І знову нічого. На сьогоднішній день гроші так і не зараховані.
Але відвертим глумом від Райффайзен банку було відправити мені через три дні після подання заявки на спірну транзакцію смс повідомлення з текстом: «Шановний клієнте! Відповідно до спірної транзакції #434551 кошти доступні для використання. Райффайзен Банк».
Це взагалі, що за маячня?! Розрахунок був на те, що клієнт прочитавши це брехливе повідомлення, просто повірить на слово і не перевірить рух коштів на рахунку? LoL! Ганьба вам!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться