Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Несанкціоновано зняло кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Вадим Кирильчук 3 апреля 2023, 7:24
Придбав батькам картку АТБ в АТБ 25,03. Все налаштували, питань не було.
Раз чи два нею розрахувалися в мережі.
Сьогодні по виписці пропало до 900 грн — оператор каже, був вхід з іншого ПК. При цьому ніяких смс про підтвердження не надходило.
Свторили заявку і заблокували рахунок, кажуть очікуйте до 24 днів, але гарантій, звісно, ніяких.
Але питання — повернення коштів ніхто не гарантує, при умові що картку в чужі руки ніколи не давали, нікуди в інтернеті її не підв'язували, а взяли ВИКЛЮЧНО для розрахунку в АТБ.
І як тепер довіряти такомі «нібито» надійному банку, якщо будь хто може просто ввійти в онлайн версію без всяких підтверджень з боку клієнта і спокійно користуватися коштами???
Райффайзен Банк
Ответ банка
3 апреля 2023, 8:49
Вітаємо!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування на відповідь.
Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та що Ваші батьки зіткнулись з можливим шахрайством. Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні. У разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Дуже прохаємо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Ми цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання.
Так як, заявку на оскарження було створено, просимо, будь ласка, очікувати на результату. Розділяємо бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати власника рахунку в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, надійде смс з відповіддю.
Додатково, завжди можете звернутися в правоохоронні органи, ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 22

+
+26
natashaGra
natashaGra
3 апреля 2023, 8:06
#
Сейчас представитель банка опять расскажет как они берегут деньги клиентов и это клиент сам виноват в краже. Может надо банк закрыть наконец , чтоб подобных случаев не было
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 8:08
#
Вже почали. я є клієнтом декількох банків, але щоб так легко ввійти в систему без мого відома…
Це супернадійний банк, я бачу
+
+2
Lolik1837
Lolik1837
3 апреля 2023, 8:39
#
Думаю, что отзыв фейковый. Или весь фейковый , или в главных моментах
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 9:10
#
Немає чи мені зайнятися фігню писати.
почитайте полотно від банка, що заявку створено і очікується
а не просто ляпнути одразу фейк
ще ЦІПСО сюди припешіть
+
0
Lolik1837
Lolik1837
3 апреля 2023, 9:27
#
Чего вы удивляетесь.? Тут полно фейковых отзывов. Полно заказных. Ваш отзыв тоже похож на фейковый, что я и сказал
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 9:30
#
Перечитайте в-дь банку. банк підтверджує, що таке було.


Так як, заявку на оскарження було створено, просимо, будь ласка, очікувати на результату. Розділяємо бажання якомога швидше повернути кошти. Розуміємо, що на перший погляд термін може здатися не таким, на який Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, не хвилюйтеся, ми будемо тримати власника рахунку в курсі — як тільки буде прийнято остаточне рішення, надійде смс з відповіддю.
+
+11
khvorost
khvorost
3 апреля 2023, 11:15
#
Не звертайе уваги , Lolik1837 мабуть працює)))) а Райф мабуть йому платить)
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 8:57
#
О, вже відписали полотно що ми білі і пухнасті, в нас з безпекою все ок, це ти дурак.
ще раз наголошую, ніхто нікуди не переходив і дану картку взяли виключно для АТБ. це такий спосіб заробітку? впарити і вкрасти???
де ваша СБ? якщо людина з вулиці може ввести логін і пароль і все. для чого привязка до номеру телефону. давайте тоді на довірі просто працювати. є проблема — треба вирішувати її, а не писати твір які ми класні а ви не вмієте користуватися послугами
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 9:12
#
Коли входили в систему і невірно вказали пароль — одразу прийшло смс про це. а це з зовсім іншого ПК ввійшли в систему — і все ок. не помилилися — значить все ок. де смс ідентифікація на перший вхід
+
+45
10Ten
10Ten
3 апреля 2023, 18:00
#
Уважаемые сотрудники информационной безопасности Райфа, прочитав отзывы на подобные темы можно прийти к выводу, что проблема в вашем банке таки есть. На этом сайте это уже далеко не первое обращение клиента с подобными симптомами потери денег — вход каким-то образом мошенника в интернет-банкинг, вероятно подмена финансового номера и при этом клиент никому никаких паролей мошенникам не сообщает. Может стоит до момента исправления проблемы прикрыть в Райффайзен Онлайн возможность удаленной самостоятельной смены финансового номера?
+
+5
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 18:04
#
Проблема є, але виходить це проблема клієнтів, а не банку.
йому пофіг, головне написати «ми цінуємо і нам щиро шкода і *** *** *** »

почитав відгуки тут — ситуація скрізь однакова — нікому нічого не приходило, а кошти пропадають.
просто немає слів
+
0
khvorost
khvorost
3 апреля 2023, 18:18
#
Це виключно проблема банку …

Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
+
0
khvorost
khvorost
3 апреля 2023, 18:40
#
Подавайте до суду, скарга до НБУ теж не завадить, хоча на мою думку вони туди регулярно «занос роблять»
+
+20
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
3 апреля 2023, 18:58
#
Сума 900 грн — більше нервів спалиш і коштів
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
13 апреля 2023, 15:44
#
Пройшло 10 днів. мені наполегливо втирають, що вони білі і пухнасті, а я кудись переходив.
самий рагульний банк.
Велике прохання до всіх — минайте його стороною!!!
Ще й сказали по телефону, що вкрав сам в себе…
Маразми.
+
+7
khvorost
khvorost
13 апреля 2023, 16:13
#
В них для цього є цілий відділ — втирательний !
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 апреля 2023, 18:28
#
Добрий день! Дякуємо за очікування на відповідь. Нам надзвичайно прикро, що склалась така ситуація з Вашими батьками та розуміємо, що складно очікувати на результат тривалий час.
Якщо за зверненням власника рахунку було створено заявку на оскарження платежу, просимо, будь ласка, очікувати на результат, адже наші спеціалісти проводять ретельну перевірку та прикладають максимальних зусиль для аналізу та можливості вирішення питання. Не хвилюйтесь, адже по результату ми одразу відправимо смс повідомлення на фінансовий номер.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
13 апреля 2023, 16:28
#
Слоган для банку
в вас є гроші - тоді ми йдемо до вас, щоб ви не мучились, що з ними робити
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
30 апреля 2023, 16:18
#
Оформив звернення 3 квітня, сьогодні 30. Казали 24 дні. Ніхто не зв’язувався…
+
0
khvorost
khvorost
2 мая 2023, 8:55
#
А навіщо , сказати подяку за кошти ?
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
4 мая 2023, 10:49
#
Набрав я сам їх. оператор Анастасія сказала дасть зворотній звязок, бо до мене ніхто не телефонував. на наступний день вона набрала і сказала, що моя заявка на розгляді до 10,06. І НІХТО мене не збирався інформувати про це!!! Що за скотське відношення???
Представники банку, агов, схаменіться.
Я не думаю, що в вас впаде корона, якщо ви наберете клієнта і попередите про це.
Але про що я говорю, мою заявку взяв «старший менеджер» — і не гоже йому займатися фігньою і клієнтів обзванювати.
Враження про банк (я не знаю куди вже далі) все гірші і гірші…

Окрема подяка Анастасії — ввічливо та коректно все пояснила — от до неї питань немає точно)
+
0
Вадим Кирильчук
Вадим Кирильчук
7 июня 2023, 16:41
#
Ну щож. Сьогодні кошти все-таки повернулися.
Віра в банк трохи відновилася)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться