Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Sos!!! Шахрайство!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
NinaAv 30 марта 2023, 22:10
26.03.2023 р. я намагалася скористатися послугою Райффайзен онлайн зі свого домашнього ноутбука. Проте ввійти в свій кабінет так і не змогла, адже весь час видавало помилку логіна чи пароля. Водночас із Райффайзену почали надходити повідомлення, зокрема, і про зміну мого фінансового номера телефону.
Таким чином, 26.03.2023 р. з моєї зарплатної картки Райффайзен Банк Аваль шахраями було викрадено суму — 20000 грн. Це було здійснено кількома транзакціями, жодну з яких я не підтверджувала. У лічені секунди я звернулася на гарячу лінію Райффайзена та повідомила про ситуацію з проханням заблокувати як мої рахунки, так і тільки-но здійснені транзакції (це допомогло зберегти інші кошти). Оператор кол-центру склала заявку на спірну транзакцію, також мене поінформували, що відповідь на моє звернення нададуть 29.03.2023 р.
Я добросовісний клієнт Райффайзена. Карткою банку користувалася належним чином, номер картки, пароль та інші дані нікому не надавала та не розголошувала. Цією карткою на сайті користувалася лише для оплати комунальних послуг.
29.03.2023 р. на мій запит до Банку щодо моєї справи оператори повідомили про відтермінування вирішення мого питання аж до середини травня 2023 р.
На підставі того, що шахрайське списання коштів з моєї картки сталося не з моєї вини, прошу якомога швидше повернути мені викрадені гроші. Також мною подано заяву до поліції з вищевикладеними фактами шахрайства та вже відкрито кримінальне провадження.
Райффайзен Банк
Ответ банка
31 марта 2023, 9:00
Добрий день! В першу чергу дякуємо за очікування відповіді.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку та нам дуже прикро, дійсно, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Дуже просимо, не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток Райффайзен Онлайн.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Дуже добре, що Ви додатково звернулись до правоохоронних органів, так як саме вони займаються пошуком шахраїв, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
Також хочемо зі своєї сторони перевірити та провести аналіз, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 31 марта 2023, 17:01
Дякуємо, що очікували. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Ваш запит було вирішено та кошти буде зараховано до кінця доби.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
khvorost 2 апреля 2023, 18:54
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».

Комментарии - 16

+
+35
10Ten
10Ten
30 марта 2023, 23:31
#
Судя по отзывам, участились подобные проблемы у клиентов Райффайзена. Это реально стало пугать. Что у вас там происходит в сфере информационной безопасности? Как мошенники смогли поменять финансовый номер? Не думаю, что эту операцию подтверждал автор этого отзыва. Ну предположим, что как-то увели логин/пароль от Райффайзен Онлайна, но это позволяет только гонять деньги между своими счетами. Как мошенники не имея доступа к финансовому номеру подтверждают транзакции наружу? Может дырка в отправке пушей?
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 марта 2023, 13:08
#
Доброго дня. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти, логіни та паролі, одноразові коди підтвердження шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу). Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
31 марта 2023, 1:09
#
Я так и не понимаю как можно поменять так просто финансовый номер клиента. Сменить финансовый номер телефона клиента без звонка робота на старый номер или уточнения данных при смене на другой это крупная дырка в безопасности. Или кто-то из сотрудников райфайзен банка с очень высоким уровнем доступа очень хочет в тюрьму когда его найдут.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
31 марта 2023, 8:39
#
А Райф тут вообще не причем. Старая схеема. Раньше мошенники работали примерно так — звонят на номер обрабатываемого клиента и просят по какой либо причине перезвонить им . После этого «глушат » номер клиента и звонят оператору и говорят , что потеряли симку и хотят восстановить номер . А там главная проверка это ответ на вопрос «назовите последние номера на которые вы звонили » . Мошенники называют номера (для чего и просили перезвонить на из номер) . Проверка пройдена. Симка получена. А с ней и доступ к онлайн банкингу клиента. Дальше снимаются все деньги клиента . Думаю, что сейчас эту схему могли ещё усовершенствовать . А теперь скажите мне — В ЧЕМ ВИНА БАНКА ? Банк отправляет деньги с финансового номера и с онлайн приложения клиента
+
0
10Ten
10Ten
31 марта 2023, 9:11
#
А вот интересно, увели ли номер у автора обращения? По тексту об этом речи не идет. Я понял, что номер не уводили. Если бы была осуществлена описанная вами схема, то владелец номера потерял бы его — сим-карта стала бы заблокированной.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
31 марта 2023, 11:09
#
А если не «уводить» финансовый номер телефона, а заменить его — то исполнение аферы ещё проще
+
0
khvorost
khvorost
2 апреля 2023, 18:54
#
Полезный комментарий
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 марта 2023, 16:46
#
Вітаємо! Запевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та працівники банку не розголошують персональні дані клієнтів третім особам. Зміна фінансового номеру можлива тільки за умови підтвердження власника рахунку.
+
+30
Tетяна Бородій
Tетяна Бородій
31 марта 2023, 11:20
#
Занадто вже багато крадіжок з цілого банку, в мене 13.03.23 вкрали 31700грн.і відписка майже всім однакова
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 марта 2023, 13:49
#
Добрий день. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу). Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
+
0
v737
v737
31 марта 2023, 11:57
#
В мене ще 21 лютого вкрали ще більшу суму, заходжу читати відгуки і диву даюсь, що до сих пір крадуть кошти, а у деяких і з кредиток крадуть ((. Гроші звісно не повернули — до середини квітня чекайте відповідь.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 марта 2023, 13:48
#
Добрий день! Запевняємо, що Банк не проводив сумнівних операцій, в жодному разі не передає дані, вся інформація захищена надійно. Абсолютно усі звернення розглядаються та не залишаються осторонь ми зі свого боку намагаємось зробити все можливе, при запиті користувача. Також, щодо запиту на оскарження операції - банк направляє запит на оскарження до сервісу, де було проведено операцію, та вже вони встановлюють терміни розгляду та приймають рішення щодо оскарження. Як тільки рішення по Вашому запиту буде прийнято, Ви про це отримаєте смс-повідомлення.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
31 марта 2023, 17:01
#
Полезный комментарий
Дякуємо, що очікували. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Ваш запит було вирішено та кошти буде зараховано до кінця доби.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Андрюха Луганський
Андрюха Луганський
1 апреля 2023, 12:10
#
В райфі з телефонами є якісь алгоритми, нетипові для інших наших банків, і, можливо, дирку в них і знайдено кимось. Нетиповість в тому, що підтвердження можуть приходити НЕ на фінансовий номер. Мені підтвердження приходять НЕ на фінансовий номер, більш того на номер, якого у мене ще не було коли я заповнював бумаги/анкетки в банку при відкритті рахунків, тобто офіційно, задокументовано, я його банку взагалі не надавав.
+
0
NinaAv
NinaAv
3 апреля 2023, 14:05
#
Після мого звернення 30.03.2023 р. до Райффайзен Банку щодо викрадення шахраями грошей з моєї картки, 31.03.2023 р. після 16−00 год до мене зателефонувала співробітниця Райфайзенну. Вона уточнила всі деталі шахрайства і т.д. та повідомила, що кошти мені повернуть в цей же день. Сьогодні (03.04.2023 р.) я взяла довідку з Райффайзен Банку про суми коштів на моїх рахунках. Так, дійсно, кошти мені повернули в повному обсязі. Дякую!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 апреля 2023, 14:43
#
Добрий день! Дякуємо за зворотній зв’язок, завжди готові допомогти нашим клієнтам.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться