Шахрайство/злиття персональних даних
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 41
- +
- 0
- allabondaruk
- 29 марта 2023, 22:29
- #
Створили заявку на спірну транзакцію № 469257.
- +
- +8
- Tетяна Бородій
- 29 марта 2023, 22:58
- #
Майже та сама ситуація,13.03.23 вкрадені гроші з зарплатної та кредитної карти — 31700, зразу подзвонила на гарячу лінію, створили спірну трансакцію, порадили дзвонити до оператора банку куди пішли гроши, оператори футболили один до одного без толку. Прийшла відповідь, що банк своєї провини не визнає. Для погашення кредиту мені запропонували реструктуризацію. В поліції сказали що зараз 80% шахрайств припадає на аваль. Питання, чим займається служба безпеки банку? Мабуть відмивають наші гроши!
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 30 марта 2023, 12:40
- #
Добрий день! Дійсно, дуже прикро коли наші клієнти стикаються з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію. Також, рекомендуємо не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток. У разі звернення правоохоронних органів, щодо інциденту з нашим клієнтом, ми завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію. Також, рекомендуємо не переходити по сумнівним посиланням, які пропонують допомогу та виплати авторизувавшись через мобільний додаток. У разі звернення правоохоронних органів, щодо інциденту з нашим клієнтом, ми завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Після того, як у мене вкрали власні гроші зі звичайної картки, і була відкрита кредитка (але не активована) — заблокувала кредитні картки в усіх банках, де є рахунки. Бо ще не вистачало мало того що лишитися своїх грошей, а й кредитних (щоб не повертати їх та ще й з відсотками). Бо якщо так легко гроші випорхнули зі звичайного рахунку, кредитний теж думаю легко і активувати. А усі ж Банки впарювали кредитки. В приваті навіть колись і не питали хочу чи ні - фактом ставили, а тепер як Ощад впарював — відмовилась.
- +
- 0
- SergeyNina
- 30 марта 2023, 0:59
- #
Я не работник аваля, просто пробую помочь чем смогу.
Моё предположение.
Вашу сим карту дублировали.
Возможно устройство тоже дублировали в эмуляторе.
Далее все это сделали.
- +
- +38
- SergeyNina
- 30 марта 2023, 1:18
- #
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем?
К сожалению да.
И почему это не попало на проверку для меня загадка.
Пробуйте найти кому они ушли. Если ими оплатили покупку в интернет магазине в Украине как вы написали комфи то свяжитесь с комфи и есть шанс не дать хотя-бы выдать товар мошеннику.
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку?
Я думаю дублировали вашу сим карту.
Далее могли сбросить пароль.
Далее все могут знать только работники банка. Нужен доступ. Я не сотрудник.
Чи може банк надати таку інформацію?
Да, банк её видит. Но логи и снимки экранов вам не дадут скорее всего это внутренняя информация.
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
На ваш финансовый номер, на клонированную сим карту скорее всего Только это очень хай тек взлом и для этого нужно дорогое оборудование и доступ
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.
Да, подтвердив кодом с смс.
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути?
Да, придётся.
Если банк не хочет работать быстро то пробуйте следующее
Пробуйте связаться с комфи или куда ушли ваши деньги и пробовать их вернуть путем отмены заказов оплаченных вашей картой если их ещё не успели получить.Требуйте от банка раскрыть карт на какие ушли ваши деньги и найдя какой банк их выдал связаться с банком и пробовать заблокировать их хотя бы
Судя по тому как вы , автор, описали ситуацию, проблема действительно в том, что вашу сим карту с финансовым
номером скопировали. Это не новая схема. Страшна тем, что мошенники получают доступ к вашему банковскому онлайн приложению и могут снять все до копейки И дублирование сим карты явно не вина банка, тут уж скорее претензии к мобильному оператору. А вообще ситуация очень неприятная .
- +
- +9
- allabondaruk
- 30 марта 2023, 9:36
- #
Мені теж дуже прикро, що так сталося, але я сформувала цей запит не тому що мені потрібна психологічна підтримка від банку, я хочу розібратися в цій ситуації та добитися справедливості…
Чи не могли би Ви надати відповідь на конкретні запитання, які я ставила:
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?
Чи не могли би Ви надати відповідь на конкретні запитання, які я ставила:
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 30 марта 2023, 14:21
- #
Добрий день! Дякуємо за запитання. Ваше звернення взято в роботу для проведення аналізу та з Вами зв’яжеться наш менеджер додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Как по мне , то банк отвечает за сохранность средств на счетах , если это были мошенники , пусть банк их ищет и с них взыскивает.
Проблема в том, что банк не сможет определить хозяин счета снял деньги или мошенники. Ведь смс — ки с подтверждением операций приходили на номер хозяина счета. То есть теоретически человек мог сам снять свои деньги и потом требовать у банка возвращение средств по причине того, что их якобы сняли мошенники. Вы понимаете это? Банк слал смс на ФИНАНСОВЫЙ НОМЕР. И получается что его вины нет. Тут теперь вообще надо доказывать — а были ли мошенники? Вот в чем проблема
- +
- 0
- allabondaruk
- 30 марта 2023, 15:32
- #
Що за маячня? Скажіть чесно, що передивились детективів і перейдіть коментувати фільми
на сайт нетфліксу. Навіщо залишати коментарі, які не варті уваги і ніяк не допоможуть в моїй ситуації?
на сайт нетфліксу. Навіщо залишати коментарі, які не варті уваги і ніяк не допоможуть в моїй ситуації?
- +
- +38
- natashaGra
- 30 марта 2023, 10:16
- #
В этом банке это не первая такая ситуация и думаю не последняя. И ни одну из банк не решил в пользу клиента. Об этом не писали. В банке огромные проблемы с безопасностью и хранить в нем деньги сейчас действовать на удачу
Сохранность денег примерно как в лотереи)
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 30 марта 2023, 14:32
- #
Добрий день! Запевняємо, що Банк не проводив сумнівних операцій, в жодному разі не передає дані, вся інформація захищена надійно. Абсолютно усі звернення розглядаються та не залишаються осторонь ми зі свого боку намагаємось зробити все можливе, при запиті користувача.
У разі, якщо у Вас є не закрите питання, ми завжди готові піти на зустріч та розглянути ситуацію. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
У разі, якщо у Вас є не закрите питання, ми завжди готові піти на зустріч та розглянути ситуацію. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Зіта Неймет
- 30 марта 2023, 10:17
- #
Банк не буде шукати шахраїв.Треба писати заяву в кіберполіцію з детальним описом,що відбулося.Потрібно мати відповідні засоби,щоб розібратися.Банк надасть всі дані по платежах,а всю іншу інформацію по запитах може добути поліція.Потрібно надати виписку з банку,де реально видно суму втрачених коштів,вас мають визнати потерпілою і почати розслідування.
В суд на банк , были деньги — нет денег . Взломали систему банка (вы же ее не разрабатывали).
И пусть банк доказывает , что это вы потратили , не докажет — вынужден будеть отдать …
И пусть банк доказывает , что это вы потратили , не докажет — вынужден будеть отдать …
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 30 марта 2023, 14:27
- #
Доброго дня. Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані клієнтів третім особам. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу). Також, банк співпрацює з правоохоронними органами, та при отриманні від них запиту ми надамо всю можливу інформацію та зробимо все, щоб допомогти з вирішенням.
Як може бути пріорітетом те, чого у вас взагалі нема?
Ааааа, зрозумів — вихід з рашки у вас теж в пріорітеті
Ааааа, зрозумів — вихід з рашки у вас теж в пріорітеті
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 31 марта 2023, 12:46
- #
Райффайзен Банк Україна це український банк, який діє у відповідності до українського законодавства. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
« . Взломали систему банка»
Что вы такое несете? Какой на фиг «взлом» ? Банку поступает с ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА запрос на вывод денег, банк отсылает опять же на финансовый номер клиента СМС с запросом на подтверждение . Приходит подтверждение опять таки с финансового номера клиента . И что по вашему должен делать банк ?
А банк вообще то должен перевести деньги . И где вы тут хоть какой то «взлом банка «увидели ?
У вас по ходу при слове «Райффайзен » логичное мышление и мозги напрочь отбиваются .
Тут если и был «взлом» и мошенничество - то это изготовление дубликата сим карты. Но не банки занимаются производством сим карт Скорее претензии к оператору мобильной связи.)
Потерпевшему тут можно посоветовать только одно — обращаться в полицию , может помогут. Банк поиском денег заниматься не будет . У него на это нет ни полномочий , ни причин искать.
А на будущее — надо посетить с паспортом салон связи оператора и написать заявление, что ЛЮБЫЕ попытки заказать дубликат симки проводить только при ЛИЧНОМ посещении оператора и только с паспортом . Конечно и это не 100% гарантии , но все-таки
Что вы такое несете? Какой на фиг «взлом» ? Банку поступает с ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА запрос на вывод денег, банк отсылает опять же на финансовый номер клиента СМС с запросом на подтверждение . Приходит подтверждение опять таки с финансового номера клиента . И что по вашему должен делать банк ?
А банк вообще то должен перевести деньги . И где вы тут хоть какой то «взлом банка «увидели ?
У вас по ходу при слове «Райффайзен » логичное мышление и мозги напрочь отбиваются .
Тут если и был «взлом» и мошенничество - то это изготовление дубликата сим карты. Но не банки занимаются производством сим карт Скорее претензии к оператору мобильной связи.)
Потерпевшему тут можно посоветовать только одно — обращаться в полицию , может помогут. Банк поиском денег заниматься не будет . У него на это нет ни полномочий , ни причин искать.
А на будущее — надо посетить с паспортом салон связи оператора и написать заявление, что ЛЮБЫЕ попытки заказать дубликат симки проводить только при ЛИЧНОМ посещении оператора и только с паспортом . Конечно и это не 100% гарантии , но все-таки
Банк должен создать защищенную сиситему, а как — это его головная боль.
Не смог создать — тогда плати…
Мир капитализма…
З.Ы. Именно поэтому многие банки просят подтвердить в приложении (Моно, А-Банк) и прошу заметить, это банки из верхних строчек «народного рейтинга», а райф в последней пятерке — СЧЕТ НА ТАБЛО!
Не смог создать — тогда плати…
Мир капитализма…
З.Ы. Именно поэтому многие банки просят подтвердить в приложении (Моно, А-Банк) и прошу заметить, это банки из верхних строчек «народного рейтинга», а райф в последней пятерке — СЧЕТ НА ТАБЛО!
- +
- 0
- allabondaruk
- 30 марта 2023, 23:08
- #
У вас «по ходу» відсутні ємоції співчуття і якась базова етика. Якщо я стала жертвою шахраїв, то в мене логічного мислення і мізків немає? Ніхто не допоможе і єдина моя надія на щасливе і безтурботне «будущее» — це вислухати поради Лоліка)
«Увы , но только суд !»
И что вы будете вменять? Что конкретно банк сделал неправильно?
И что вы будете вменять? Что конкретно банк сделал неправильно?
У банка на хранении были деньги , теперь их нет))) Клиент их не тратил …
«У банка на хранении были деньги , теперь их нет))) Клиент их не тратил»
Конкретику , пожалуйста. Из чего известно , что не клиент снял деньги? Банк то ведь по запросам С ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА деньги переводил.
Как вообще вину банка доказывать будете если деньги клиент и снял через свой номер?
Конкретику , пожалуйста. Из чего известно , что не клиент снял деньги? Банк то ведь по запросам С ФИНАНСОВОГО НОМЕРА КЛИЕНТА деньги переводил.
Как вообще вину банка доказывать будете если деньги клиент и снял через свой номер?
Начать с биллинга по мобильному номеру, а вы уверены что смс были ??? Клиент написал что нет, про дубликат симки — это пока как предположение …
По тому же биллингу (если смс были) смотрим IMEI того кто реально получал…
Тут просто нужен хороший юрист и взыскание вполне реально с пеней с банка 3% в день…
По тому же биллингу (если смс были) смотрим IMEI того кто реально получал…
Тут просто нужен хороший юрист и взыскание вполне реально с пеней с банка 3% в день…
«Начать с биллинга по мобильному номеру, а вы уверены что смс были ??? Клиент написал что нет, про дубликат симки — это пока как предположение …»
))))
Ну наконец то . То есть даже вам дошло, что прежде чем делать какие то выводы- надо провести расследование, что бы не основываться на предположениях и выяснить как произошло преступление и было ли оно вообще и кто виноват.
И уж тем более нельзя, так как вы , уже заранее назначать виновных . Например, полно в практике случаев , когда сам «потерпевший » инициирует кражу или мошенничество , что бы получить страховку или компенсацию. А вы уже орете «банк и виноват и должен денег»
ДА ФИГ ТАМ !!!
Вот именно, что еще вообще непонятно кто виноват . И уж тем более делать выводы. Докажут компетентные органы вину банка, тогда есть шансы в суде. А не докажут — фиг что банк отдаст
))))
Ну наконец то . То есть даже вам дошло, что прежде чем делать какие то выводы- надо провести расследование, что бы не основываться на предположениях и выяснить как произошло преступление и было ли оно вообще и кто виноват.
И уж тем более нельзя, так как вы , уже заранее назначать виновных . Например, полно в практике случаев , когда сам «потерпевший » инициирует кражу или мошенничество , что бы получить страховку или компенсацию. А вы уже орете «банк и виноват и должен денег»
ДА ФИГ ТАМ !!!
Вот именно, что еще вообще непонятно кто виноват . И уж тем более делать выводы. Докажут компетентные органы вину банка, тогда есть шансы в суде. А не докажут — фиг что банк отдаст
Я не о преступлении, это обычный гражданский иск, согласно закону о защите прав потребителей …
Кто должен компенсировать ущерб понятно (банк не уберег вашши деньги), а вот какие аргументы собрать — это работа адвоката.
А вот банк пусть ищет тех кто совершил преступление, ведь украли со счета — который находится в банке.
Кто должен компенсировать ущерб понятно (банк не уберег вашши деньги), а вот какие аргументы собрать — это работа адвоката.
А вот банк пусть ищет тех кто совершил преступление, ведь украли со счета — который находится в банке.
«омпенсировать ущерб понятно (банк не уберег вашши деньги),»
Что за чушь вы несете ? А если это сам клиент снял свои деньги , но хочет обвинить банк в их пропаже ? Какой суд вам должен в таком случае банк осудить выплатить деньги ? .
Что за чушь вы несете ? А если это сам клиент снял свои деньги , но хочет обвинить банк в их пропаже ? Какой суд вам должен в таком случае банк осудить выплатить деньги ? .
Тогда банк может написать в полицию заявление на клиента , тут будет тогда мошенничество (если клиент действительно так сделал). А пока банк должен денег и решаться это должно в гражданском суде .в соответсвии с законом о защите прав потребителей .
Правова позиція Верховного Суду України, викладена у постанові від 13 травня 2015 року у справі № 6−71цс15: «…не встановивши обставин, які безспірно доводять, що користувач своїми діями чи бездіяльністю сприяв втраті, незаконному використанню ПІН- коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжні операції, відсутні підстави для цивільно-правової відповідальності позичальника».
Удачи вам в вашем нелегком деле
мне банк так деньги и не вернул, когда банкомат упал с ошибкой при пополнении моей личной карты)
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 13 апреля 2023, 14:02
- #
Добрий день! Дякуємо за Ваше очікування на відповідь. Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам та спробувати вирішити питання, докладаємо максимальних зусиль у разі подібних ситуацій. Якщо Ви звертались до нас раніше та зафіксували заявку на оскарження необхідно дочекатися до завершення розгляду, інформація, щодо термінів повідомляється нашим співробітником. При цьому, якщо термін вже минув та Ви не отримали жодної відповіді, будь ласка, зверніться до нас повторно для уточнення та перевірки. Для цього достатньо написати в Чат Райффайзен Онлайн (Зв'язок з Банком — Чат) або зателефонувати в Інформаційний центр 0800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Вчора ввечорі намагалася зайти в додаток Райфайзен Онлайн, але видавало помилку «неправильний логін та пароль». Подумала, що у банку технічна помилка. Паралельно від Райфайзен банку прийшло повідомлення (цифри, щоб додати картку до Apple Pay). Я ввела цей код у вспливаюче вікно, бо думала, що це допоможе зайти на Райфайзен Онлайн, але видало помилку «код невірний». Сьогодні я все ж змогла зайти в додаток Райфайзен Онлайн і побачила, що з моїх карток списалися всі гроші. Хтось перевів з гривневого депозиту 145 000 грн на кредитку картку і списали через Комфі, а кредитний ліміт у 30 000 грн перевели на іншу карту. В договорі є умова, що за переказ на іншу карту треба сплатити 3%+15 грн. На сьогодні кошти на моїй кредитній картці знаходяться в статусі «в обробці».
Далі я зателефонувала на гарячу лінію в банк: мені повідомили, що всі транзакції були підтверджені смс, які відправлялися на мій номер. Я ці повідомлення не отримувала. Також мені пояснили, що треба чекати на рішення від банку чи повернуть мені кошти протягом 24 днів.
Це шахрайство вищого рівня, але аналізуючи ситуацію, я розумію, що дані, якими скористалися шахраї були відомі тільки банку, але це інше питання його я вже поставила поліції.
Питання до банку такі:
Чи можливим є переказ з депозитного рахунку на кредитний в розмірі 145 000 грн одним платежем?
Цікавить місце і спосіб списання, спосіб аторизації в додатку? Чи може банк надати таку інформацію?
На який номер приходили повідомлення про підтвердження транзакцій, якщо цих смс в мене немає?
Чи можливо з кредитної картки списання сум у 59 000 грн, 29 000 грн і т.д за 15 хв.?
Чи треба погашати кредит у випадку, якщо кошти банк не зможе повернути? Як бути з 3%+15 грн?
Сподіваюсь на оперативну відповідь банку та допомогу у вирішенні цих питань.
В першу чергу дякуємо за очікування на відповідь.
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ваші дані надійно захищені, і будь-які списання можливі з рахунку при умові, якщо Ви самостійно шляхом обману надали дані картки чи дані входу в додаток — це несе втрату коштів.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
Також, зазначаємо, що перекази у Райффайзен Онлайн між власними рахунками без обмежень по сумі та проводяться в режимі онлайн. Платежі в Інтернет проходять в рамках встановленого ліміту на картці та також проходять в режимі онлайн. Стандартний ліміт на безготівкові операції у гривні складає до 100 000 USD/одну операцію.
Заявку успішно зареєстровано на спірну транзакцію ми обов'язково проведемо перевірку та проаналізуємо ситуацію та по результату обов’язково проінформуємо.
Навіть не уявляємо Ваші емоції та поточний стан, щиро віримо, що за такі дії слідує справедливе покарання. Тому, також рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів, а ми в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню будь-яким необхідним чином.
З повагою та турботою,
@RaifHelp