Ще раз переконався, ні в якому разі не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +8
- natashaGra
- 10 марта 2023, 14:09
- #
Представитель банка просто отписался. Для 2го случая это слишком и похоже просто на хамство. Похоже второй раз денег могут не вернуть
- +
- 0
- SergeyNina
- 10 марта 2023, 16:12
- #
Фейсбук за рекламу деньги возвращает в таких случаях. Если во втором случае опять Фейсбук то деньги вернут. Но я советую сменить финансовый номер, возможно кто-то дублировал сим карту
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 10 марта 2023, 18:01
- #
- Полезный комментарий
Дякуємо за очікування та терпіння. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, згідно Вашого запиту, сьогодні відбудеться повернення коштів. Ми дуже не хочемо, щоб ситуація яка виникла, негативно вплинула на Ваш настрій, а тому в якості маленького подаруночку Вам буде надіслано сертифікат. А ми в свою чергу, будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
мій мобільний додаток Банку і здійснів транзакції. Тобто Банк знову намагається зробити винним мене. Такі да, я винний…але лише у тому, що я довірив гроші РайфайзенБанку. Двічі!!! Не повторюйте моїх помилок!!! Попередню історію можна подивитися тут: https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/316812/
Ми поважаємо Вашу думку та наданий зворотній зв'язок. Ми невпинно працюємо над захистом даних, безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми прийняли Ваше звернення та менеджер взяв його під особистий контроль, після аналізу ситуації обов’язково з Вами з’єднається.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр