Неадекваты
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Так вот я согласился на проверку и предоставил все необходимые документы. После этого у них последовал ответ «дякуємо за надані документи та роз’яснення, рішення залишається без змін. Ви можете звернутись на відділення для закриття рахунків та перерахування залишків в інший банк».
Так я вот тогда не понимаю, в тексте было указано, для разблокировки и поновления счета нужно предоставить документы, я предоставил, но это было до одного места.
Первый пункт это вообще цирк, для разблокировки счета, нужно написать заявление на его закрытие…этого вообще не понять.
Понабирают птушников, и сами потом не знаю что пишут и зачем это им нужно.
В итоге тратят время на сбор документации, да еще и ехать нужно в отделение закрывать счет.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
припинення обслуговування від «17» лютого 2023р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Для розблокування рахунку / поновлення обслуговування необхідно:
— або надати заяву на закриття рахунків та реквізити для безготівкового перерахування
залишків на рахунок, відкритий в іншому банку.
— погодитись на проведення Банком перевірки щодо діяльності Клієнта, а саме надати до обслуговуючого відділення відповіді на перелік запитань:
• надати документи, які підтверджують фінансовий стан в обсягах проведених
операцій;
• актуальний опитувальник з коректними джерелами та фінансовим станом.
• Відповідно до Публічної угоди у Банку заборонено проводити операції, пов’язані з
віртуальними активами
При зверненні на відділення обов’язково надати цей Лист-повідомлення
співробітнику відділення. В інакшому випадку надати заяву на закриття рахунків.
У попередньому зверненні ми надали відповідь.
Зпевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та дбає про безпеку. Профільний підрозділ може запросити у клієнта документи, що підтверджують джерело походження коштів або їх рух протягом певного періоду.
За отриманням документів інформацію може бути проаналізовано та сформовано результат. Після чого клієнтам надається інформування у вигляді листа.
Згідно наданої Вами інформації у зверненні, вказано 2 варіанти вирішення ситуації — це надання додаткових документів за зверненням до відділення або закриття рахунків.
Закрити рахунки у даному випадку можливо за зверенням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp