Aliexpress шахрайство, списання всієї суми на рахунку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
«Пішла брехня по селу «
Очередной клон пишет один и тот же отзыв , пытаясь создать картину массовых краж с карт Райфа. Жалкое зрелище
Очередной клон пишет один и тот же отзыв , пытаясь создать картину массовых краж с карт Райфа. Жалкое зрелище
Кешбеків багато наколядував? Банк тут ні до чого. Люди багато років мають справу з Aliexpress — і все гаразд
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував.
Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення, особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp