Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 10
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 февраля 2023, 14:33
- #
- Полезный комментарий
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
- +
- +30
- Сергій Нестеренко
- 16 февраля 2023, 22:45
- #
Вже мминуло 2.5 доби…ніхто з Банку не вийшов на зв’язок…Все як завжди…
Про гроші можно забути, банк не поветрає їх добровільно …
Пишіть в НБУ з копіями того що ви їм відправляли, та на що ви не отримали відповідь.
Пишіть в НБУ з копіями того що ви їм відправляли, та на що ви не отримали відповідь.
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 февраля 2023, 21:21
- #
Пишите в суппорт фейсбука. Возможно карту подвязали к аккаунту, тогда списания идут без подтверждений вообще. Возможно это ваш аккаунт или сбой
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 февраля 2023, 20:16
- #
Как уберечь свои личные средства от воровства с карт банка Райф.
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 1 марта 2023, 14:08
- #
- Полезный комментарий
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 2 марта 2023, 13:15
- #
Я дуже радий,що питання нарешті вирішилося .Але питання, чому відразу зі мною не спілкувалися належним чином? Чому це сталося 01 березня, після 17 днів безрезультатного спілкуання з різними операторами коллцентру, які кожного разу обіцяли розібратися і перетелефонувати ? Жодної зрозумілої відповіді, жодного зворотнього зв’язку за 17 днів. Працівники Райфу за цей час «зробили мені нерви». Тішить,що гроші повернуті, але неприємний «осадок» залишився…
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 3 марта 2023, 12:03
- #
Добрий день! Банк який обслуговує карту розглядає запит на оскарження операції та формує результат та встановлює зворотній зв’язок.
Ми надали інформацію за запитом, щодо проведення операції зняття коштів банку, що обслуговує карту.
Оператори Інформаційного центру Райфу не можуть надати Вам інформацію щодо етапів розгляду спірної, так як розгляд здійснюється саме банком, що випустив карту.
Ми раді, що питання було вирішено та сподіваємось, що у майбутньому Ваша думка зміниться на краще.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми надали інформацію за запитом, щодо проведення операції зняття коштів банку, що обслуговує карту.
Оператори Інформаційного центру Райфу не можуть надати Вам інформацію щодо етапів розгляду спірної, так як розгляд здійснюється саме банком, що випустив карту.
Ми раді, що питання було вирішено та сподіваємось, що у майбутньому Ваша думка зміниться на краще.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 марта 2023, 15:17
- #
Как бы не проклинали Райф,
а он всё-таки вернул деньги клиенту,
хоть и через две недели…
а он всё-таки вернул деньги клиенту,
хоть и через две недели…
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 2 марта 2023, 13:28
- #
Таки да, повернули, але «сдєлали нерви»…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 43.99 |
USD | 41.2 | 41.74 |
Все курсы банка |
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.