Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Сергій Нестеренко 14 февраля 2023, 14:07
На початку лютого в РайфайзенБанку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Жодну з цих транзакцій я не погоджував. Банк стверджує, що мого погодження для здійснення транзакцій було не потрібно.Як так? 03 лютого зареєстрував заяви на спірні транзакції №№ 459868 і 459 830. 06 лютого повернули 1069.53 грн на одну з карток. Тиждень не міг добитися відповіді стосовно іншої картки. Нарешті сьогодні 14.02.2023 дочекався щоб оператор Анастасія 125 зателефонувала і повідомила, що я отримаю письмову відповідь не раніше 19 березня 2023 року. Хочу зазначити, що картка жодного разу не використовувалася для платежів в інтернеті, взагалі лише один раз майже рік тому з неї знималася готівка в банкоматі. Картки нікому не передавав і виключаю можливість того, що шахраї могли заволодити інформацією про картки від мене.Вважаю, що інцидент міг статися лише через незадовільну роботу системи безпеки банку, бо інакше нерозумію як шахраї заводили реквізитатами ВІДРАЗУ ДВОХ КАРТОК одна з яких взагалі лежала вдома в сейфі. Тому не рекомендую зберігати власні кошти в Райфайзен Банку.Оператори коллцентру дуже «гарно» роблять свою роботу, до них зауважень немає, вони виконують роль блискавкозахисту, як я зрозумів їхне завдання «заволинити» інцідент. Залишив звернення на https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma, але змістовної відповіді на мої письмові звернення не отримав, лише формальні відписки: відповідь надана, зверненя розглядається. Отже форма зворотньго зв’язку не працює. Крім того «Райффайзен Банк» попереджає, що не може гарантувати, що всі звернення, які направляються до Банку іншими каналами, зокрема на електронні поштові скриньки, будуть отримані та розглянуті.Тобто коло замкнулося. Правди добитися дуже важко.Я розумію, що Райфайзен Банк не хоче визнавати недоліки в роботі своєї системи безпеки, але це невелика сума для Банку і вважаю що репутація коштує дорожче.
Райффайзен Банк
Ответ банка
14 февраля 2023, 14:16
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 февраля 2023, 14:33
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 марта 2023, 14:08
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.

Комментарии - 10

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 февраля 2023, 14:33
#
Полезный комментарий
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
+
+30
Сергій Нестеренко
Сергій Нестеренко
16 февраля 2023, 22:45
#
Вже мминуло 2.5 доби…ніхто з Банку не вийшов на зв’язок…Все як завжди…
+
0
khvorost
khvorost
15 февраля 2023, 10:28
#
Про гроші можно забути, банк не поветрає їх добровільно …
Пишіть в НБУ з копіями того що ви їм відправляли, та на що ви не отримали відповідь.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 февраля 2023, 21:21
#
Пишите в суппорт фейсбука. Возможно карту подвязали к аккаунту, тогда списания идут без подтверждений вообще. Возможно это ваш аккаунт или сбой
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 февраля 2023, 20:16
#
Как уберечь свои личные средства от воровства с карт банка Райф.

Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
1 марта 2023, 14:08
#
Полезный комментарий
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
+
0
Сергій Нестеренко
Сергій Нестеренко
2 марта 2023, 13:15
#
Я дуже радий,що питання нарешті вирішилося .Але питання, чому відразу зі мною не спілкувалися належним чином? Чому це сталося 01 березня, після 17 днів безрезультатного спілкуання з різними операторами коллцентру, які кожного разу обіцяли розібратися і перетелефонувати ? Жодної зрозумілої відповіді, жодного зворотнього зв’язку за 17 днів. Працівники Райфу за цей час «зробили мені нерви». Тішить,що гроші повернуті, але неприємний «осадок» залишився…
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
3 марта 2023, 12:03
#
Добрий день! Банк який обслуговує карту розглядає запит на оскарження операції та формує результат та встановлює зворотній зв’язок.
Ми надали інформацію за запитом, щодо проведення операції зняття коштів банку, що обслуговує карту.
Оператори Інформаційного центру Райфу не можуть надати Вам інформацію щодо етапів розгляду спірної, так як розгляд здійснюється саме банком, що випустив карту.
Ми раді, що питання було вирішено та сподіваємось, що у майбутньому Ваша думка зміниться на краще.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 марта 2023, 15:17
#
Как бы не проклинали Райф,
а он всё-таки вернул деньги клиенту,
хоть и через две недели…
+
0
Сергій Нестеренко
Сергій Нестеренко
2 марта 2023, 13:28
#
Таки да, повернули, але «сдєлали нерви»…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку