Шахрайство банка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Как спритно ви проігнорували недостачу коштів яку зарахували на картку)
Банк Вам подякував за «грошову допомогу»? Чи ще у шахрайстві звинуватили?
То шахрайский банк, який ще і рашку фінансує, у кожній ракеті яка летить на Україну є маленька частка райфу!
То шахрайский банк, який ще і рашку фінансує, у кожній ракеті яка летить на Україну є маленька частка райфу!
Сказали впродовж трьох робочих днів менеджер по роботі з клієнтами у індивідуальному порядку розгляне моє питання
В цілому розумію, що не рахувати сумму поповнення з моєю сторони було трохи необачно, тодіб і проблем було менше, але порахувати і зарахувати вірну сумму на картку це обов’язок банка і якщо вже банкомат видав помилку і я не повинен доказувати скільки коштів було. Банкомат забрав — зробіть все щоб сумма була коректна, а не це що вийшло.
У глибині душі я вже змирився що на рівному місці отримав мінус гроші і не вирю що хтось у чомусь буде розбиратись :(
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 января 2023, 16:26
- #
Доброго дня! Ми розуміємо, що ситуація яка склалась є не із приємних, проте ми працюємо над її вирішенням. Запит знаходиться в роботі у менеджера за формуванням результату з Вами зв’яжуться додатково.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 января 2023, 16:17
- #
Доброго дня! Дуже прикро отримувати подібні коментарі. Райф сумлінно дотримується чинного законодавства, та не здійснює несанкційованих списань. Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Звернутись за консультацією по рахунку можливо до Інформаційного центру, що працює цілодобово, за номером:0−800−500−500 або Чату додатку «Райф Онлайн"(меню «Більше» — зв’язок із Банком — Чат). Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора, забезпечуємо критичну інфраструктуру.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Поповнював рахунок через банкомат і банкомат забрав мої гроши, після чого упав з ошибкою. Подзвонив в кол центр, залишив заявку, сказали назвати оріентовану сумму (точну сумму я не знав, бо не перелічивав пачку купюр яку хотів покласти), що по факту перелічать и зарахують то, що банкомат забрав, но по факту поклали мою «орінтовну» сумму, яка точно була меншою за ту що я клав по факту (сказали якщоб коштів було б менше чим названа «орінтована сумма» то зарахували би скільки треба).
Теперь в саппорті сказали, що нічого з цим вже не зробити, но передали мою справу кудись далі, сказали чекати, не знаю чого.
Ось так на рівном місці можно лишитися своїх грошей (остаточна сумма могла легко бути вищою на 5000) і ніхто ні за що не видповідає. Дуже прикро і сумно
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp