Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Спірна транзакція

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Тетяна Оленіч 11 декабря 2022, 10:12
25.11.22р., я звернулася на гарячу лінію Райффайзен банку з проблемою, що при знятті готівки на АЗС WOG в сумі 5027грн., на терміналі вибило:«немає зв’язку з банком"., відповідно транзакція була неуспішна.Приїхавши додому в додатку Райффайзен Онлайн побачила, що кошти зняті, але відповідно, я їх не отримувала!!!
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Райффайзен Банк
Ответ банка
11 декабря 2022, 10:16
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
SergeyNina
SergeyNina
11 декабря 2022, 13:47
#
Если терминал который считал вашу карту был не райфайзен банка то ждать около месяца и дольше там долгое выяснение с логами терминала и почему выбило «нет связи с банком» когда она по факту была
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться