Банк не подав апеляцію в платіжну систему
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Отримав додаткове розʼяснення на пошту. Виявляється що в СМС від банку невірно була описана ситуація.
Банк подав скаргу в платіжну систему і отримав відмову від Visa. Нажаль відповідь від Visa не є релевантною до ситуації і сподіваюсь на допомогу банку для подальшого оскарження.
Банк подав скаргу в платіжну систему і отримав відмову від Visa. Нажаль відповідь від Visa не є релевантною до ситуації і сподіваюсь на допомогу банку для подальшого оскарження.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 6 декабря 2022, 17:27
- #
Доброго дня! Попередньо, Ви звертались з даного питання до підтримки Чату «Райф Онлайн» та ситуація була проаналізована. Хочемо повторно звернути Вашу увагу, що у наданій Вам відповіді, висвітлено отриману відповідь від платіжної системи та продавця. Райф з своєї сторони зробив все можливе. Якщо Ви, дійсно, не отримали сервіс/послугу, рекомендуємо з отриманою відповіддю від банку звернутись до продавця для подальшого вирішення питання.
Монобанк повернув мені гроші в ідентичній ситуації. а Райф не зробив все можливо, це брехня.
Чому саме подальше оскарження в пре-арбітражі неможливе, адже банк-еквайер не надав суттєвих доказів того, що я скористувались будь-якими послугами.
Моно був в такий самій ситуації як ви. І вони отримали схожі документи, але ці документи не свідчать про надання яких-небудь послуг, а лише про їх оплату, що я, власне, не заперечував. Тому Моно і продовжили оскарження без моєї участі, мерчант не надав якісь аргументи, які б підтверджували їх позицію.
Ось різниця між клієнтоорінєтованим сервісом і вами
Чому саме подальше оскарження в пре-арбітражі неможливе, адже банк-еквайер не надав суттєвих доказів того, що я скористувались будь-якими послугами.
Моно був в такий самій ситуації як ви. І вони отримали схожі документи, але ці документи не свідчать про надання яких-небудь послуг, а лише про їх оплату, що я, власне, не заперечував. Тому Моно і продовжили оскарження без моєї участі, мерчант не надав якісь аргументи, які б підтверджували їх позицію.
Ось різниця між клієнтоорінєтованим сервісом і вами
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Нажаль банк вирішив не боротися за інтереси свого клієнта і просто надіслав повідомлення:
Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #4446**. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер заяви на спірну транзакцію. Дякуємо
З повагою та турботою,
@RaifHelp