скарга на роботу банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Вікторія Ліпатова
- 21 ноября 2022, 17:29
- #
Добрий вечір! в продовження моєї скарги щодо порядку зарахування коштів відповідно до нумерації платіжних відомостей та дат. Сьогдні, 2.11.2022, банк надіслал лист про те, що не достньо коштів для виконання відомості № 127 від 14.11.2022, а різниця складає 9723,40грн.?! Цікова, яка причина цієї ситуації? а може не потрібно було виконувати відомість № 128 від 17.11.2022, якщо кошти казначейством були зараховані 17.11.2022 в сумі 14200,00, а не в сумі 9723,40грн.?! А тепер пишити листи та про це мене попереджаєте?! Дивно якось!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp