Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банкомат

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Edit1997 24 октября 2022, 19:11
Сьогодні, як завжди, знімала кошти з банкомату Райффайзена. Під час виконання послуг сталася помилка, вискочила квитанція про заборону транзакції без видачі коштів.
Але з картки кошти знялись. На касі сказали, що таке буває (коли картка іншого банку) і протягом 6 годин кошти повернуться. Так нічого й не прийшло.
І що тепер робити? Куди звертатися, до вас чи до свого банку!!!
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2022, 19:15
Доброго дня.
У випадку, якщо при проведенні операції зняття готівки в банкоматі Ви отримали повідомлення про помилку, але при цьому з рахунку відбулось зняття коштів без автоматичного повернення — Ви можете подати заявку на оскарження операції за зверненням до Інформаційного Центру Банку за номером 0 800 500 500, або до чату системи Райффайзен Онлайн (для мобільного додатку — розділ «Більше» — «Зв'язок з Банком» — «Чат», для версії у браузері — символ конверту згори на головній сторінці).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 октября 2022, 20:14
Хочемо додати, що у випадку, якщо карта, з якої Ви проводили зняття готівки, випущена не нашим банком — для реєстрації заявки на оскарження Вам потрібно буде звернутись саме до банку, який випустив Вашу карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
24 октября 2022, 20:14
#
Полезный комментарий
Хочемо додати, що у випадку, якщо карта, з якої Ви проводили зняття готівки, випущена не нашим банком — для реєстрації заявки на оскарження Вам потрібно буде звернутись саме до банку, який випустив Вашу карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться