Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк — шахрай, Не зв’язуйтесь з цією конторою.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
PartyFavor 24 октября 2022, 19:06
Розраховувся за допомогою картки цього банку на ігровій платформі «Steam.com». При розрахунку у виписці писало, що знімає без комісії, та ж сума як і на сайті. Розраховувся я на великі суми, вцілому більше ніж на 50.000 грн. Коли на балансі залишилась невелика сума, я помітив, що баланс починає уходити в мінус, з кожним днем все більше і більше, підтримка сказала, що це за рахунок конвертації зарубіжний розрахунок і т.д. Так, я розумію, АЛЕ чому не попереджати перед оплатою клієнта? Ніде інформації у вільному доступі немає, ніхто не попереджає про це! Так, мені зараз відповідь дадуть, що у них є інформація на сайті, до якої щоб добратись треба зламати декілька рук і ніг умовно… Таким чином загнали мою картку в мінусовий баланс і «о диво» на цей мінусовий баланс наклали відцотки (38% річних) за інформацією з підтримки. Але коли зателефонували оператору, той сказав, що це ніби помилка і відцотків не буде, таким чином намагаються залякати, аби поскоріше виплатили незаконно списані кошти.

При зверненні в підтримку запросив створити заявку на відшкодування коштів, чекав тиждень, потім почали кормити обіцянками, що до 22.10 зателефонують з остаточним рішенням. Ніхто не зателефонував, прийшлось самому телефонувати, але успіху це не принесло, почали кормити обіцянками, щоб я очікував, але ніякого рішення так і на цю хвилину не маю.
Райффайзен Банк
Ответ банка
24 октября 2022, 19:10
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 7

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 октября 2022, 20:49
#
«АЛЕ чому не попереджати перед оплатою клієнта?»

О двойной конвертации при оплате услуг
на зарубежных интернет-площадках,
если цены выставлены в гривне,
а не в долларах или евро,
не писал только ленивый на Минфине…

Выбирайте оплату в долларах
и тогда двойной конвертации не будет…
+
+10
PartyFavor
PartyFavor
24 октября 2022, 23:39
#
Чому в інших банках повна сума зняття пишеться одразу? А тут якісь костилі. Якщо б я знав, що будуть списуватись кошти пізніше, не робив би такіх великих розрахунків! Тим більше ніяких виписок скільки з тебе зняли пізніше — немає! Якщо ви звикли бути клієнтом таких контор, яки кладуть вам на голову, будь-ласка, ваше прово.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 октября 2022, 8:56
#
Ну так и платите через «iншi банки» — ведь дешевле получиться, чем через Райф.

P. S. Раньше некоторые банки
эту курсовую разницу относили
на свои затраты, ну, а сейчас
банкам не до сантиментов…
+
0
PartyFavor
PartyFavor
25 октября 2022, 15:05
#
Так проблема в том, что банк не уведомляет о том, что после фактической оплаты ещё и через время будут списываться деньги, зачем ты это пишешь вообще, я понять не могу?
+
0
PartyFavor
PartyFavor
24 октября 2022, 23:35
#
Я не проти подвійної конвертації, але чому вона списується через декілька днів? Ви теж коли в магазині розраховуєтесь, виходите з нього, забуваєте, а потім у вас з гаманця гроші зникають.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 октября 2022, 8:52
#
Потому что файлы с требованием фактического перечисления денег от банка эквайера приходят не сразу по факту проведения оплаты картой, а только через несколько дней и конечно не в гривне, а в валюте счета предприятия-продавца…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 октября 2022, 9:02
#
В украинском магазине я рассчитываюсь за гривневый товар гривневой картой украинскому предприятию, у которого украинский банк-эквайер и банковский счёт в гривне…

Если картой рассчитываться в европейском магазине, то будет только одна конвертация
из гривны в евро по курсу НБУ.

Так как курс НБУ зафиксирован «железно»,
то и сумма оплаты со временем не меняется…

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Банк — шахрай, Не зв’язуйтесь з цією конторою.