Некоректне списання коштів.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Світлана Габренко
- 6 октября 2022, 10:46
- #
Добрий день. Скільки ще мені потрібно чекати? Ви зорієнтували мене в часі, але відповідь ніхто не дає, мене беруть сумніви що обробка платежу проходить два дні.
- +
- 0
- Nastasiya93
- 20 октября 2022, 13:41
- #
Працівники банку, зокрема в місті Васильків Київської області, не зовсім компетентні у своїй роботі.
При списанні коштів (крадіжка) з карти-все, що вони зробили, це сказали, що нічого зробити не можуть, лише заблокували карту.
Мені цікаво, як відбувається повне списання коштів з карти (а це 45 тисяч гривень) і ще загнали в борг???
Відколи це відсотки за переведення коштів, наголошую, КРАДІЖКА, додаються в мінус?
Тобто, якщо я хочу купити кросівки за 10000, при балансі 10000-то транзакцію здійснити не можу, бо не вистачає на відсотки. А коли гроші крадуть, то відсотки за списування записують на мене ж В МІНУС!!!
Заяву на спірне переведення коштів взагалі відмінили!
Питання до банку! Як з вами працювати, коли мої ж кошти може зняти будь-хто без мого підтвердження?
Подаватиму до суду! Тому, що допомоги і насамперед, розуміння від банку не отримали!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Райффайзен Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Все курсы банка |
01.10.2022 р. з моєї картки були списані кошти у сумі декількох тисяч гривень, цю транзакцію проводила не я, ніякого повідомлення і паролів з підтвердженням зняття коштів не було. Зверталась на гарячу лінію банку, зареєстрували як спірну транзакцію, але поки відповіді мені не дали.
Прошу розглянути це питання!!!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розгляд заявки на оскарження суми може зайняти тривалий термін, він залежить від швидкості надання відповіді обслуговуючого банку, де була проведена спірна транзакція. Сама відповідь надходить в смс-повідомленні.
Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер заявки), щоб ми могли зорієнтувати на приблизний термін розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp