Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Некоректне списання коштів з карти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tatyana088 19 августа 2022, 17:55
У банкоматі м. Київ на Дніпровській набережній 33 (ATM5062) 15.08.2022 з зарплатної картки успішно зняла кошти у розмірі 1 000 грн. (при чому необхідну суму не набирала, а вибирала з меню, однією кнопкою у правому нижньому кутку «1 000 грн.»). Наче все пройшло успішно, але у додатку «Райффайзен Онлайн» відобразилась трансакція про зняття готівки у розмірі 2 000 грн.
При зверненні на гарячу лінію за номером 0800 500 500 з проблемою спірної трансакції йому був присвоєний номер 436105. Вчора отримали смс з відповідю, що підстав для повернення коштів немає. Прийшлось знову звертатися, вже через Вашу сторінку на Facebook, за отриманням деталізованої відповіді. Мене цікавило яка робота була проведена з боку Ваших спеціалістів для винесення висновків. Сьогодні (знову після нагадування через Вашу сторінку на Facebook) на пошту прийшов деталізований звіт № 81−19−2/3/ 436105.
У звіті нажаль містяться тільки загальні фрази про «перевірку електронного журналу банкомату», та «під час проведення даної трансакції обладнання працювало без збоїв». Окремо порадувало «Надлишок готівки за відповідний період роботи банкомату для відшкодування по Вашій заяві відсутній» © Жодних сумнівів, що ніякого надлишку ніколи не має у Ваших банкоматах!
Ні скрінів з «електронного журналу», ні відео з камер банкомата, суцільний лист-відписка на 1 сторінці формату А4 у кращих традиціях СРСР і все.
Я розумію, що такі «відписки» це дуже зручно і вигідно Вам, але клієнти нічим не захищені.
Мала досвід обслуговування у різних банках, такої ситуації ніколи не було!
Райффайзен Банк
Ответ банка
19 августа 2022, 18:10
Доброго дня. Дуже прикро, що Ваш досвід обслуговування в нашому Банку виявився негативним.
Ми хочемо допомогти Вам з вирішенням даного питання, для цього передали Ваш запит до менеджера з обслуговування клієнтів, який з Вами зв'яжеться в робочий час.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 4

+
0
khvorost
khvorost
19 августа 2022, 20:39
#
Странные люди, у банка арестовано все имущество, есть как минимум 3 открытых испольнительных производства (а это озночает, что банк не выполняет даже решения судов), глава наб совета ждет введения санкций в отношении себя, а вы хотите чтобы они Вам что-то рассмотрели и добровольно денег дали?
Бегите из этого банка и скажите спасибо, что только 1000 грн.
Туда давно пора временную адимнистрацию НБУ, но видимо они хорошо их спонсируют из черной кассы…
+
+3
Tatyana088
Tatyana088
30 августа 2022, 14:02
#
25.08.2022 зв’язався представник Райффайзен банку, казав, що нададуть інформацію, щодо підтвердження зняття відповідної суми «сьогодні-завтра» ©. Але ні 26.08.2022, ні на цей час відповіді не отримали ні у додатку «Райффайзен Онлайн», ні на пошту.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 августа 2022, 14:43
#
Доброго дня. Приносимо вибачення за тривале очікування, розуміємо, що відповідь бажаєте отримати вже зараз. Передали інформацію менеджеру, сьогодні отримаєте підтвердження. Дякуємо
+
+3
Tatyana088
Tatyana088
5 сентября 2022, 14:45
#
Станом на 05.09.2022 підтвердження так і не отримали…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться