Банк просто знущається зі своїх клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Так в чаті і в соц. мережах не відповідають, слухавку не беруть також. Ви точно знущаєтесь!!!
Ось, що вони мені пишуть:«кошти на погашення картки ще не зараховано, видача довідки можлива буде, після зарахування суми та виконання закриття кредитної картки, термін закриття до 10 робочих днів. Наразі потрібно зачекати зарахування коштів на рахунок.»
І це не знущання?! Тягнуть 10 днів, щоб нарахувати відсотки за користування кредитом, який вже погашено!!!
І це не знущання?! Тягнуть 10 днів, щоб нарахувати відсотки за користування кредитом, який вже погашено!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Я думала, що дно пробито в сусідній країні, яка є терористом, але ні в Україні також є мер***ики і приклад Raiffeisen bank (який до речі там ще й продовжує працювати).
Багато не буду писати, лише зауважу, що в них сапорт працює під псевдонімом і тому ви ніколи не доведете того, що вас консультували невірно (а вони там таку маячню пишуть, що просто вражає)! Звичайно ніяких реструктуризацій і канікул немає в них! Довелося залучати юриста та НБУ як наглядача, але Райфф і на них поклав своє фе (у Райфф просто нагло брешуть, даючи непідписані документи без печатки, (немає ніяких розрахунків по кредиту) блокуючи лінки для переходу на сайт з пропозицією «кредитних канікул»), ігноруючи всі запити. Навіть на електронну пошту вже неможна писати, бо вони «не розглядають листи» — треба писати в соц.мережах — каже Райфф! Виникає просте питання — це точно міжнародний банк?! Ну і вишенька на торті — це те, що вони просто не дають довідку про відсутність заборгованності! Тобто вже сплачено все, але їм же треба ще щось надумати, накрутити! Це найгірший банк, з яким я стикалась, тому нікому не рекомендую його і звісно виникає питання як може бути така ме***та в нашій багатостраждальній країні?!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та звернувшись за консультацію на офіційних сторінках соціальних мереж Банку або до Інформаційного центру Ви можете отримати достовірну консультацію.
Кредитні канікули не є забов'язанням Банку та у індивідуальному порядку ми готові розглянути можливість надання послуги. Посилання на кредитні канікули не блокується. Подати запит на отримання послуги можна 1 раз на 30 днів.
За запитом у соціальних мережах або Чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, для опрацювання звернення, що було спрямовано на електронну скриньку Банку необхідно більше часу.
Зокрема, Ви можете замовити довідку про наявність заборгованості за кредитним рахунком за запитом у Чаті «Райф Онлайн» у темі повідомлення просимо вказати «Запит для Анастасії. Мінфін»
З повагою та турботою,
@RaifHelp