Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неправомірне списання коштів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Юлія Мостіпан 22 июля 2022, 23:45
20.07.2022 року на сайті Wizz air купувала Авіквиток по курсу НБУ 7512 грн.з карти Райфайзен. Через 20 хв після купівлі прийшов квиток, а також рахунок від сайту Wizz air з вартістю квитка в угорській валюті та в гривні згідно курсу та конвертації.Все було б чудово, та через два дні 22.07 заходжу в свій Райфайзен онлайн, а в мене не те що немає залишку, а я ще й в мінусі банк не зрозуміло за що списав ще 2500 грн. Починаю телефонувати до операторів / менеджерів, нащо пішов весь сьогоднішній день, ніхто абсолютно не володіє з працівників компетентною інформацію, їх поясння конвертація тому що 21.07 НБУ змінив курс. Я запитую чому ці кошти просто списались через два дні з рахунку, коли мені прийшов рахунок з підтвердженням по якому курсу я заплатила за квиток, чому банк не повідомляє про подібні речі і чому такі великі кошти списуються навіть без мого відома, це ж крадіжка, нащо відповіді ніхто не дає. Те що оплата була 20.07, а курс змінився 21.07 і чому у мене списалась додаткова сума 22.07 ніхто не пояснює, на мої вимоги повернути суму менеджер банку, у якого просто вичерпались пояснення тому що він сам зрозумів яку нісенітницю несе повідомив, що він запропонував керівництву банку повертнути надлишково списані кошти, адже це не щ винничи дій клієнта сталось, на що йому керівництво відповіло, почекаємо якщо будуть скаржитись тоді побачимо. От тобі і Райфайзен, неправомірно списують кошти, і не повертають.Я просто не знаю до кого звертатись і в які фуха кричати проте що просто в банку крадуть власні кошти і не повертають!
Райффайзен Банк
Ответ банка
23 июля 2022, 9:03
Доброго дня!
Для можливості проведення індивідуального розгляду ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 июля 2022, 11:13
Прохання перевірити приватні повідомлення. Ми проаналізували звернення та надали відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 2

+
0
Volodymyr Dozirtsiv
Volodymyr Dozirtsiv
23 июля 2022, 0:03
#
1. не вірте ціні в гривнях на сайті віззейр — насправді це ціна з використанням DCC (деталі тут погугліть). реально платіж буде в євро тому сума в гривнях завжди спишеться інша, ніж ціна на сайті.
2. Райфайзен як і більшість банків працює отак з платежами у валюті і карткою в гривні — 1. блокується сума по поточному курсу + частко якийсь страховий відсоток.
2. через декілька днів банк, який обслуговує платежі у отримувача коштів, відправляє запит вашому банку на списанню суми. І Аваль вже в цей новий день списує суму в гривнях по актуальному курсу.

вам нічого не повернуть — ви при підписанні договору дали згоду що знайомі з механізмом списання коштів

сам маю аналогічне з ОТП банком — платив 21.07 в 1 ночі і досписали більшу значно суму
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 июля 2022, 11:13
#
Полезный комментарий
Прохання перевірити приватні повідомлення. Ми проаналізували звернення та надали відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться