Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива організація процессів, хамське обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Anton Samarin 21 июня 2022, 11:19
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 176
Два місяці я намагався отримати від банку хоч якусь відповідь з приводу блокування кредитної карти підприємця. Дійшли до того, що оформили новий договір на реструктуризацію. 20 травня почали процедуру, десь за два тижні всю бюрократію подолали і я отримав на руки договір, в якому чітко прописано скільки я маю платити і в які дати. Перший платіж назначений був на 28 червня. Я вирішив не тягти до останнього. Але в договорі вказано два різні рахунки, замість повних реквізитів для оплати. Я звернувся до менеджера у відділенні за роз’ясненнями куди саме треба платити. У відділенні мене відправили на гарячу лінію, звідти на іншу гарячу лінію, звідти ще до одного менеджера. Майже день знадобився банку, щоб прояснити клієнту, на які реквізити він має платити по кредиту. Але ж не все так просто. З’ясувалося, що по-перше я вже маю якийсь прострочений борг за відсотками (хоча за договором в мене перший платіж 28 червня). Цей борг треба сплатити на один рахунок. Потім інший рахунок для непрострочених відсотків. Третій рахунок для непростроченого тіла кредиту… скільки їх ще там — навіть страшно уявити. Отже, я формую платіж за тіло кредиту, вводжу всі реквізити, що їх мені надали співробітники банку… і нічого не працює, бо пише, що номер IBAN некоректний. Ще пів доби знадобилося на те, щоб з’ясувати, що, виявляється, я не можу сплатити за свій кредит з карти фізичної особи. Тільки з рахунку ФОП. Я запитав, чого мене не попередили, що така процедура, щоб я не знімав з рахунку гроші, бо тепер їх там нема. На це працівник відділення мені відповіла наступне:
«Я на вопрос в чем проблема ответила и на какой счёт платит тоже. Дальше Вам решать.
И конечно простите, но такие элементарные вопросы не думала что нужно разжёвывать. Нужно разделять ФОП и физ счета и кредиты. Так всегда было и будет. И это зависит не только от банка.»
І от я тепер сиджу, маю гроші, маю намір оплатити, але не можу. Точніше можу, але для цього мені треба кудись їхати, заводити гроші на рахунок ФОП, платити відсотки за банківську операцію за поповнення рахунку, платити відсотки податків за надходження грошей і аж потім платити по всіх трьох рахунках… От таке «елементарне питання».
Райффайзен Банк
Ответ банка
21 июня 2022, 11:25
Доброго дня,
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Жахлива організація процессів, хамське обслуговування