Жахлива організація процессів, хамське обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
«Я на вопрос в чем проблема ответила и на какой счёт платит тоже. Дальше Вам решать.
И конечно простите, но такие элементарные вопросы не думала что нужно разжёвывать. Нужно разделять ФОП и физ счета и кредиты. Так всегда было и будет. И это зависит не только от банка.»
І от я тепер сиджу, маю гроші, маю намір оплатити, але не можу. Точніше можу, але для цього мені треба кудись їхати, заводити гроші на рахунок ФОП, платити відсотки за банківську операцію за поповнення рахунку, платити відсотки податків за надходження грошей і аж потім платити по всіх трьох рахунках… От таке «елементарне питання».
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp