Банк блокує кредитні ліміти підприємцям без пояснень
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Anton Samarin
- 20 апреля 2022, 16:30
- #
Чому саме в особистому повідомленні? Моє питання стосується загальної ситуації, а не приватної. Пишіть тут, щоб усі охочі мали змогу побачити Вашу відповідь. Повторюю, що, на мою думку, Ваші клієнти в Україні мають право знати позицію Вашого банку та Ваше відношення до них.
- +
- 0
- Дмитро Поліщук
- 21 апреля 2022, 11:35
- #
Банк просто помогает рашистской власти добивать наш народ.
- +
- 0
- Anton Samarin
- 25 апреля 2022, 11:52
- #
Ось відповідь банка, яку вони складали більше ніж через 10 діб. Символів багато, тому буде двома частинами. Частина 1:
«Доброго дня!
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми провели аналіз Вашого звернення у відповідь повідомляємо наступне: При введені військового стану в Україні, Банком було вирішено тимчасово обмежити ліміт у використанні з 24.02.2022. Банк діяв у відповідності до п. 2.4.1. Зобов’язання Банку щодо видачі Кредиту є відкличними. Банк має безумовне право в будь-який момент відмовити у видачі Кредиту та/або скасувати Максимальний та Поточний ліміт (далі разом — Ліміти), тимчасово заблокувати Поточний ліміт, у тому числі при настанні будь якої із зазначених обставин, але не обмежуючись ними.
У відповідності до п 2.4.2. Правил, тимчасове блокування поточного ліміту може здійснюватися Банком без попереднього повідомлення клієнта. Додатково, у Вашому договорі пункт 2.3 також зазначена дана інформація.
Терміни розблокування кредитного ліміту не зазначаються за умовами договору, у разі прийнятого рішення відновити кредитний ліміт для використання по Вашій кредитній картці, додатково буде надано інформування.
Також, зазначаємо, що Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії…»
«Доброго дня!
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми провели аналіз Вашого звернення у відповідь повідомляємо наступне: При введені військового стану в Україні, Банком було вирішено тимчасово обмежити ліміт у використанні з 24.02.2022. Банк діяв у відповідності до п. 2.4.1. Зобов’язання Банку щодо видачі Кредиту є відкличними. Банк має безумовне право в будь-який момент відмовити у видачі Кредиту та/або скасувати Максимальний та Поточний ліміт (далі разом — Ліміти), тимчасово заблокувати Поточний ліміт, у тому числі при настанні будь якої із зазначених обставин, але не обмежуючись ними.
У відповідності до п 2.4.2. Правил, тимчасове блокування поточного ліміту може здійснюватися Банком без попереднього повідомлення клієнта. Додатково, у Вашому договорі пункт 2.3 також зазначена дана інформація.
Терміни розблокування кредитного ліміту не зазначаються за умовами договору, у разі прийнятого рішення відновити кредитний ліміт для використання по Вашій кредитній картці, додатково буде надано інформування.
Також, зазначаємо, що Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії…»
- +
- 0
- Anton Samarin
- 25 апреля 2022, 11:52
- #
Частина 2:
«…На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій. Raiffeisen Bank International рішуче засудив вторгнення РФ до України та надає гуманітарну допомогу для підтримки України та українців: підтримує гуманітарну місію, допомагає біженцям у Польщі, Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщині, Австрії та інших країнах. Рахунки клієнтів РФ нам недоступні для перегляду, ми не маємо до них відношення, а тому надати відповідь на питання, щодо обмежень кредитних карток інших користувачів не можемо.
Наш Банк діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Також, Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, створюючи нові продукти, надаючи послуги клієнтам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp»
«…На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій. Raiffeisen Bank International рішуче засудив вторгнення РФ до України та надає гуманітарну допомогу для підтримки України та українців: підтримує гуманітарну місію, допомагає біженцям у Польщі, Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщині, Австрії та інших країнах. Рахунки клієнтів РФ нам недоступні для перегляду, ми не маємо до них відношення, а тому надати відповідь на питання, щодо обмежень кредитних карток інших користувачів не можемо.
Наш Банк діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану в Україні. Також, Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, створюючи нові продукти, надаючи послуги клієнтам.
З повагою та турботою,
@RaifHelp»
- +
- 0
- Anton Samarin
- 25 апреля 2022, 12:38
- #
Тобто, замість відповіді, щодо причин блокування, маю чергове посилання на пункт у договорі, згідно якого «тимчасове блокування поточного ліміту може здійснюватися банком БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОВІДОМЛЕННЯ КЛІЄНТА». Іншими словами офіційна відповідь банку виглядає так: «ми заблокували Вам кредитний ліміт, тому, що можемо. А на Вас нам класти з прибором на стільки, що ми Вас навіть не попередимо про зміну стану Вашого рахунку». Замість відповіді на питання щодо термінів блокування — «Банком було вирішено тимчасово обмежити ліміт у використанні з 24.02.2022…» і до як тільки — так одразу, а може й ніколи, а може читайте вище — нам класти на Вас з прибором. Щодо роботи банку у країні-агресорі все зрозуміло. «ми засуджуємо с першого дня, але працювати з агресором ми не припинили навіть після 60 днів війни, бо це складно. А ще тому, що ми на Вас клали з прибором.» Тож з цієї відповіді та з поведінки працівників банку я розумію, що банк в будь яку мить, коли йому заманеться, змінює умови кредитування БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОВІДОМЛЕННЯ КЛІЄНТА, просто тому, що може. І це з юридичними особами, які тримають рахунки у банку, мають страховки, купу всього, мають гарну кредитну історію, стабільні регулярні надходження. На все це банк наплював. Надійність такої фінансової установи дуже сумнівна. Колись великий та стабільний банк, нині перетворився на сумнівну фінансову установу, на кшталт Швидкозайму. Найближчим часом завершую будь-які фінансові взаємодії з цим банком, чого і всім бажаю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
В цей же час Ваш банк продовжує вимагати від клієнтів виконання своїх кредитних зобов’язань в повному обсязі.
Жодної офіційної інформації від Вашого банку щодо термінів та причин блокування мені не відомо, хоча я звертався за відповідями усіма відомими мені шляхами. Я написав листа з особистого кабінету (відповіді так і не отримав), звертався з запитом і до служби підтримки на гарячу лінію клієнтбанкінгу, двічі ходив до відділення Вашого банку та задавав питання банку на сайті мінфіну. Єдина інформація, яку мені надали і у відділенні і на гарячій лінії банку, була така: «Банк так вирішив, тому, що в Вашому договорі є такий пункт, читайте уважніше». Банк відповів на сайті мінфіну загальними фразами, що вони перевірили інформацію і, о диво, ліміти дійсно заблоковані, але вони роблять, мовляв, все необхідне. Таким чином досі банк не відповів на жодне з моїх запитань. Як мені ще до Вас звернутись, щоб Ваш банк надав мені письмову відповідь на мої запитання? Я хочу зрозуміти політику Вашого банку. Ще місяць тому довіра до Вашого банку була максимальною, а зараз Ваш банк перетворився на якусь сумнівну установу, яка сама змінює умови кредитування не надаючи жодних пояснень, а після цього уникає відповідей на прості питання клієнта. Ще раз прошу надати мені офіційні відповіді на такі питання:
1) Яка офіційна причина блокування кредитних лімітів підприємцям? Не чергове посилання на пункт у договорі, який дозволяє банку одноосібно міняти умови користування лімітами, а саме фактичну причину, яка змусила керівництво банку скористатись цим пунктом. Якщо військовий стан для Вашого банку є достатньою причиною для блокування кредитних лімітів підприємцям, то так і скажіть. Бо я не розумію. В той час, як президент та уряд розповідають нам про спрощене кредитування підприємців, Ваш банк взагалі блокує можливість користування кредитними лімітами.
2) Які терміни блокування кредитних лімітів, або умови за яких кредитні ліміти будуть розблоковані? Відповідь «Ми робимо все можливе» не вносить ніякої ясності. Якщо немає інформації з цього приводу, давайте узгоджувати питання реструктуризації. тому що кредитний ліміт, яким я не можу користуватись мені не потрібен.
3) Чи продовжує Райфайзен Банк працювати на території Російської Федерації?
4) Чи обслуговує Райфайзен Банк підприємців на території Російської Федерації?
5) Чи є блокування кредитних лімітів або інші обмеження щодо кредитних лімітів для підприємців на території Російської Федерації?
Останні три питання на державному рівні дають розуміння щодо Вашої політики. І я вважаю, що Ваши клієнти в Україні мають право знати позицію Вашого банку, яка виражається у конкретних діях, а не у словах.
Перепрошуємо за тривалість надання відповіді. Відповідь буде надана в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp