Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Чарджбек у райфі або розгляд спірної транзакції

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Classic 510 7 апреля 2022, 13:56
Насамперед розпочну з того, що такого обслуговування не міг очікувати від банку з таким іменем, проте, як завжди, некомпетентність та нульова клієнтоорієнтовність.

1/03/22 мною було проведено три платежі з картки (не переказ по номеру картки, а саме платежі), але після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
2/03/22 звертаюся в банк на гарячу лінію, розповідаю ситуацію, прошу скасувати чи заблокувати дані транзакції і повернути кошти, оскільки саме не отримав те, за що заплатив, і на зв’язок отримувач платежів не виходить.
Слово «чарджбек» не говорив, бо вважаю, що люди, які працюють в банку професіонали і краще мене знають, що робити в такій ситуації. Проте, на гарячій лінії банку спочатку мені сказали, що не знають чи можна скасувати транзакції, але через декілька хвилин порад від інших спеціалістів банку, оператор оформила заяву на спірну транзакцію № 409893.
3/03/22 банк повідомляє мене, що немає підстав для повернення коштів — тобто їм вистачило доби, щоб розібратися з ситуацією, прикласти всіх зусиль, щоб відстояти позицію свого клієнта, і повідомити його про це.
Наступного дня знову звертаюся на гарячу лінію і прошу розяснити причину відмови, в двох словах сказали, що Ви ввели код 3D secure, тому й відмова. Але ж без цього коду, я б не провів платежі і претензій жодних тоді не міг висловлювати. Попросив детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
Проходить ще тиждень, відповіді немає, телефоную і прошу знову детальну відповідь надіслати на електронну адресу вказану в договорі — зафіксували звернення.
23/03/22 паралельно ще написав звернення в чаті, через додаток, станом на 7/04/22 відповіді й досі немає — може ця функція лишня в додатку, якщо така «швидка» реакція на запити в ньому?

Далі порахував, що достатньо почекав на відповідь, якої немає, знову звертаюся і питаю як так? Сказали у відділенні можете отримати детальну відповідь, на пошту не відправляємо.
Знайшов відділення, яке працювало в Києві, приїзджаю, роздруковують відповідь, читаю, і в мене шок.
Відповідь банку: так як ви провели цю операцію самостійно, підстав для повернення коштів немає. Звертайтеся в правоохоронні органи. — до чого тут правоохоронні органи? якщо у банка є можливості розібратися з цим питанням

Ніхто й не казав, що платежі проводили треті особи чи хтось використав мої дані. Основна проблема і причина мого звернення, що після проведених оплат оплачений предмет я не отримав і інша сторона не виходила на зв’язок.
Питання в чому вони там розбиралися і як відстоювали мої інтереси? Чи слідували вони правилам платіжних систем та описаним в них можливостям до опротестування транзакцій? Чи знають вони про чарджбек? — не зрозуміло.
Відповідь, що не розбиралися і не шукали навіть способу розібратися, просто відписку написали і все.

Таке воно обслуговування в Райфі — некомпетентність та нульова клієнтоорієнтовність.
Райффайзен Банк
Ответ банка
7 апреля 2022, 14:14
Доброго дня!
В першу чергу хочемо принести вибачення за тривалість очікування на відповідь та на вирішення Вашого питання.
Щодо спірної транзакції, для можливості аналізу ситуації та повторного взяття обставин на розгляд просимо Вас написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код. Після додаткової перевірки по результату напишемо Вам у приватні повідомлення. Дякуємо за розуміння та бережіть себе
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 1

+
0
Classic 510
Classic 510
8 апреля 2022, 9:47
#
Доброго дня.
Результат по додатковому розгляду довго не прийшлося чекати.
Дякую, що продублювали інформацію, яку мені надали у друкованій відповіді у відділенні. Тим самим показали, що нічого не заважало її надіслати на мою електронну адресу, даремно мій час забрали на відвідування відділення.

Зараз я роблю висновок, з Вашої відповіді, що позитивного рішення не може бути апріорі, адже ця транзакція зроблена. Тоді навіщо Ви приймаєте ті заявки на спірну транзакцію?

Будь яке не виконання умов у вказаній Вами відповіді просто не дозволяє провести в результаті транзакцію, інакшими словами Ви мені кажете: «не проводьте транзакції карткою нашого банку і не буде у вас проблем» — Ок

Поясніть тоді в яких випадках можливий чарджбек або позитивне рішення по спірній транзакції? Які умови, правила?
Можливо той отримувач платежу загинув, але був готовий надати оплачений предмет, просто фізично не може це зробити, чим зарадять правоохоронні органи? і чому ви не можете допомогти?


Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Отзывы о Райффайзен Банке 📝 / Чарджбек у райфі або розгляд спірної транзакції