Практично шахрайство
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Дякую по пунктам:
1. за підтвердження того, що ваша «нова» послуга, вибачте на слові, абсолютний непотріб. Бо інакше навіщо валютний рахунок, з якого можна лише переводити гроші на гривневий, якщо з таким же успіхом можна ОДРАЗУ робити переказ на гривневий рахунок? Хоча я знаю для чого — щоб ви отримали комісію за переказ і спред на курсі валюти. Чудова стратегія та клієнтоорієнтованість!
Щиро бажаю вам щоб років за 5−10 ви опанували секретні технології віртуальних карток, які вже багато років пропонують всі інші пристойні банки України та світу.
2. За неймовірну підказку про можливості карткового рахунку… Забули тільки дописати що операції можливі «по картковому рахунку, якого В ВАС НЕМАЄ і ЯКИЙ ВИ НЕ МОЖЕТЕ ВІДКРИТИ ЧЕРЕЗ ДОДАТОК!» Як буде час опишіть і інші, недоступні мені «інноваційні та сучасні» сервіси, які мені не доступні. Мені це дуже допомогає (ніт).
3. Окрема дяка за оперативність відповіді. Прямо здивований що на публічному форумі ви відповіли на протязі 15 хв. І зовсім не здивований що на мій запит через «ЧАТ» в додатку немає відповіді вже понад добу. А на інше звернення — понад 4 ДНІ!" Мабуть чат працює через голубину пошту, треба зачекати ще тиждень чи два…
Побачив цю новину в ЗМІ.
Спробую роз’яснити таку ситуацію.
Насправді, з 24.02 валютний ринок в Україні майже не працює і придбати готівкову валюту, окрім як на ЧР, неможливо.
Див.
https://finclub.net/ua/news/nbu-ekstreno-obmezhyv-zniattia-hotivky-ta-zaboronyv-vydachu-valiuty.html
Фактично це означає, що скільки б і де ви не купували валюту через безготівкові інструменти — зняти готівку в України Ви можете лише в гривні.
Валюту можна зняти лише за кордоном і з закордонного рахунку.
Що зробив Банк: Він, за вашим замовленням придбав валюту за кородоном через SWIFT (бо міжбанк в Україні не працює, за що взяв з вас комісію. Але видати цю валюту саме в валюті Вам не може згідно законодавства.
Спробую роз’яснити таку ситуацію.
Насправді, з 24.02 валютний ринок в Україні майже не працює і придбати готівкову валюту, окрім як на ЧР, неможливо.
Див.
https://finclub.net/ua/news/nbu-ekstreno-obmezhyv-zniattia-hotivky-ta-zaboronyv-vydachu-valiuty.html
Фактично це означає, що скільки б і де ви не купували валюту через безготівкові інструменти — зняти готівку в України Ви можете лише в гривні.
Валюту можна зняти лише за кордоном і з закордонного рахунку.
Що зробив Банк: Він, за вашим замовленням придбав валюту за кородоном через SWIFT (бо міжбанк в Україні не працює, за що взяв з вас комісію. Але видати цю валюту саме в валюті Вам не може згідно законодавства.
Шановний Алекс,
Дякую за роз’яснення очевидних речей. Суть моєї скарги була не неможливість видати мені готівку (я на це не претендував). А неможливість користуватись своїми грошима в безготівковій формі (у вигляді переказів чи розрахунку в магазинах через NFC). В інших банках (Моно, Приват) я спокійно користувався валютними картами вказаними методами. Але для Райфайзену, на жаль, віртуальні карти це технологія 22 сторіччя, ще не прийшов час мабуть. Навіть зараз, після зміни до обмежень — користування коштами у валюті більш гнучке, ніж по гривневих рахунках. Але якщо у вас рахунок для виплат у Райфі - то це тільки красиві цифри в додатку, бо для використання коштів ви будете змушені перевести їх в гривні з усіма витікаючими…
П.С. мушу сказати що десь через тиждень-півтора переписки в «онйлан» чаті (бо відповідають там, в середньому, на протязі 1−4 діб, або не відповідають взагалі) мені запропонували відкрити ДОДАТКОВО картковий рахунок в євро, і тоді, начебто, я зміг би перевести туди кошти і почати ними користуватись. Але на той момент мені це вже було не актуально, бо я через вказані вище причини я поміняв валюту на гривні, вивів їх на Моно і поставив хрест (для себе особисто) на Райфі як на адекватному банку
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Шкода, що я це не зрозумів раніше і навіть поповнив цю «карту» (з карти Revolut), про що зараз шкодую. До того ж Райф за поповнення через SWIFT взяв комісію 10 євро, хоча ніби то всіх комісії скасовані. Якби не так! Причому зі сторони Revolut комісії не було, і на ненависний Райфу Монобанк, наприклад, гроші дійшли без комісії.
Як результат — гроші в Райфі просто «зависли». Бачу їх на віртуальній «псевдокарті», але користуватись ними не можу. Єдине що можливо — продати валюту і зняти готівку з гривневої карти, тобто двічі втратити на конвертації. Як на мене, це граничить з шахрайством зі сторони банку. Бо це не є картою, якщо поповнити її можна, а от зняти гроші — ні! Жах! Це при тому що у всіх інших банках випуск віртуальної карти (справжньої) — це справа кількох секунд!!!
Кілька разів писав у підтримку. Перший раз порекомендували завантажити неіснуюче оновлення і ніби все запрацює (буде і номер, і код, і термін дії). Але на PlayMarket жодних оновлень не має, остання версія від 7 лютого.
Вдруге вже добу не відповідають, мають немає що сказати…
Телефона служба підтримки теж не допомогла. Мабуть всі дуже зайняті розвитком бізнесу в росії.
П. С. Рекомендую банк всім своїм ворогам! А сам мрію зняти кошти і забути як про такий «сервіс» як про страшний сон.
Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід отримання сервісу.
На даний час ми надаємо послугу відкриття поточного валютного рахунку, до якого дійсно непередбачено відкриття карти та карткового рахунку із вірутальною картою. При відкритті карткового рахунку, дані необхідні для під'єднання до мобільного гаманця Apple Pay/Google Pay відображені у розділі «Деталі» за валютною картою.
Для можливості аналізу ситуації просимо Вас надати Ваш ідентифікаційний код у приватних повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp