Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк з найтупішим персоналом

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
natali310192 13 марта 2022, 15:15
Дозвонитися в коллцентр — мінімум 5−7хв очікування. Хотіли скористуватися онлайн-банкінгом, на що мені відповіли, що треба піти у відділення і підписати згоду. Я під обстрілами маю йти у ваше відділення, яке скоріше за все також не працює? Невже не можна спростити процедуру під час війни? Кажу, що хочу тоді дізнатися баланс рахунку, на це оператор мені відповідає, що цей моб. номер в банку не закріплений. Телефоную ще раз, ще 6 хв очікування, кажу дату останньої смс на цей моб. номер. Тепер оператор каже, що я можу перевірити рахунок, зателефонувавши на 0800500500 — телефоную, питають 8 останніх цифр карти і код доступу, який мені ніхто не сказав. Ви знущаєтесь? Півгодини розмов з вашими тупими операторами і 0 результату. У мене єдине питання: у вас усі тупі? від голови правління до операторів?
Райффайзен Банк
Ответ банка
13 марта 2022, 15:23
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться