Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жихливий сервіс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Ruslan11111fjfj 12 марта 2022, 10:13
Стикнувся з такою проблемою: роблячи транзакцію на одну з бірж для торгівлі криптовалютою з мене спочатку знімалась одна сума, та яку я і вказував власне, а вже через добу виявлялось що додатково знімається ще й конвертація, хоча ніде до цього не було сказано що така дія з боку банку можлива, і це не конвертація збоку біржі, як мені сказали некваліфіковані, непривітні працівники банку, яким до слова важко вдається ясно і чітко висловлювати свою думку. Це внутрішня конвертація самого банку, яка робиться без попередження і не відразу, а через добу.
Варто зазначити, що такі махінації є тільки в цьому банку, проводячи такі ж транзакції через інший банк, жодної конвертації не було.

В результаті, з мене списалась сума вся сума з мого рахунку, я втратив всі свої кошти на цьому разунку і цей рахунок тепер навіть в мінусі, що просто абсурдно.

Окрема тема для розмови — це працівники колл-центру

Перший раз коли я до них звернувся молодий чоловік досить швидко зрозумів в чому проблема і чому з мене списались кошти, але
пояснив це тим, що це конвертація збоку
біржі(що абсолютно не являється правдою, біржа знімає свою комісію) і ще добавив: моя остання транзакція надійде на мій разунок на наступну добу (так вона і не надійшла звісно ж)

Подзвонив я другий раз, зі мною спілкувалась пані, якій дуже важко вдавалось не те що
думати, а й ясно висловити свою думку, якщо
вона складась з двох і слів і більше. Зрозуміти в чому ж проблема вона змогла лише після 32 хвилин абсолютно неприємної для мене розмови, можливо якби вона дозволяла мені сказати хоч слово, це відбулося б швидше. Але
якимось дивним, навіть чарівним чином, їй все ж вдалося зрозуміти в чому ж причина мого дзвінка і вона повідомила мені наступні слова: я створю заявку і вам відповість спеціаліст, який
краще розуміється в цьому питанні(це не дослівно, тому що розмовляла вона постійно суржиком, дуже не професійно, хочу сказати)
І ось, вже 3-тій день як я чекаю дзвінка від цього «спеціаліста» щоб зрозуміти чому з мене по-
тихому здерли кошти і коли мені їх повернуть
Райффайзен Банк
Ответ банка
12 марта 2022, 10:53
Доброго дня. Нам дуже прикро, що обслуговування в Інформаційному центрі залишило після себе негативний досвід про роботу Банку вцілому. Додатки таксі UBER, BOLT; сервіси Google, Apple; сайт iHerb, Paypal, Uber / Bolt і т.д. проводять свої операції через закордонні банки / рахунки. Тобто, в моб. додатку або на сайті Вам сума за послугу показується в гривнях, але за фактом в наш Банк приходить запит на списання доларів або євро. Ми, як ваш обслуговуючий банк, купуємо валюту і оплачуємо рахунок. У зв'язку з конвертацією виникає різниця між номінальною вартістю послуги, яку показує вам сервіс і реальною вартістю. На майбутнє, щоб Вам простіше було орієнтуватися: сума оплати через закордонні сайти / сервіси буде на 2-5% більше заявленої (залежить від курсів).
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
Ruslan11111fjfj
Ruslan11111fjfj
12 марта 2022, 11:07
#
Просто абсурд, на жодному українському банку цього немає. Я так розумію, кошти мені вже ніхто не поверне?
+
0
Nataliia57
Nataliia57
22 мая 2022, 15:15
#
В мене така ж ситуація, теж оператор кол-центру повідомив, що найближчим часом зімною зв‘яжеться інший менеджер. Чекаю.
+
0
Ruslan11111fjfj
Ruslan11111fjfj
27 июня 2022, 12:19
#
Нажаль, з боку банку все чисто по закону і кошти доведеться повертати. Так, це виглядає дивно, навіть абсурдно, по суті така собі легальна схема обману громадян, але це буде хорошим уроком на майбутнє, досить дороговартісним і нервовим для мене особисто, але точно корисним
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться