Отношение к клиенту оставляет желать лучшего
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 февраля 2022, 10:06
- #
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Навіщо?
я не є клієнт банку, не представлявся.
це було вчора, близько 18:00 вечора, зайшов обміняти валюту бо там був вигідний для мене курс, а кассир в цьому відмовив, мовляв у них гривні нема.
я не є клієнт банку, не представлявся.
це було вчора, близько 18:00 вечора, зайшов обміняти валюту бо там був вигідний для мене курс, а кассир в цьому відмовив, мовляв у них гривні нема.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 февраля 2022, 16:52
- #
Дякуємо Вам за очікування. У ході аналізу ситуації було виявлено, що каса у відділенні за адресою: м. Чернігів, пр. Перемоги, 21 працює з 09:00 до 17:30. Зокрема, вчора 15.02.22 вільна валюта для проведення обміну була доступна та клієнтам не відмовляли у проведенні операцій. Сам курс валют оновлюється кожного дня спираючись на дані Національного Банку України.
Нам дуже прикро, що у Вас слалось негативне враження, проте ми щоденно працюємо над покращенням сервісу та сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку на краще
Нам дуже прикро, що у Вас слалось негативне враження, проте ми щоденно працюємо над покращенням сервісу та сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку на краще
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Про то что клиентов закрывают в стеклянном коридоре у входа, якобы у них перерыв, это так же недопустимо.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp