Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Аваль — шахрай

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ilonka847 9 февраля 2022, 13:15
З моєю мамою-пенсіонеркою сталася жахлива пригода. Декілька років вона обслуговується у відділенні банку у м. Шепетівка, Хмельницька область (вул. Островського, 9А). Мала депозитний рахунок та отримувала пенсію. Однак, нещодавно зробила виписку по пенсійній картці і виявила, що починаючи з вересня 2021 по січень 2022 з її пенсійної картки без її відома виконуються незрозумілі перекази невідомо куди, при цьому одноразовий смс-пароль їй на телефон не надходив. При зверненні на гарячу лінію, заявку прийняли та обіцяли розібратися. Через деякий час частину коштів (за січень 2022) повернули, за 2021 рік — не повернули. Без жодних пояснень.
При цьому, 31.01.2022 банк почав самостійно списувати кошти, які їй перед цим повернув!!!
Тобто, такий надійний великий міжнародний банк не тільки не може розібратися з ситуацією, а ще й творить — що хоче. Суцільний безлад.
При зверненні до відділення, керуючий у м. Шепетівка, не тільки не вислухав свого клієнта, а ще й повівся грубо та хамовито, відповівши, що в нього немає часу розбиратися, бо в нього робочий день (тільки вдумайтеся!)
Постає питання: це так має працювати поважний міжнародний банк? Куди дивиться служба безпеки? Як працює процесинговий центр банку, якщо з карток клієнтів без їх відома переводять кошти?
Будемо звертатися до Нацбанку та правоохоронних органів.
Райффайзен Банк
Ответ банка
9 февраля 2022, 13:22
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, ідентифікаційний код Вашої мами для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться