Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найжахливіший сервіс

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
KolesnykViktor 1 июня 2021, 10:45
Я, Колесник Віктор, став жертвою псевдо-брокерів TradersHome і звернувся до АТ «Райффайзен Банк Аваль» за процедурою чарджбек для заперечення спірних транзакцій. Я направив в банк належним чином складену заяву з усіма доказами на відкриття чарджбек-диспуту.
17.03.2021р. на мій телефон надійшло смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Шановний Клієнт вашу заяву на спірні транзакції зареєстровано № 315538»
20.03.2021р. я направив до АТ «Райффайзен Банк Аваль» запит про результати розгляду моєї заяви на спірні транзакції.
29.03.2021р. я отримав листа від АТ «Райффайзен Банк Аваль» за № 97−5-4/572 від 16.03.2021р. в якому повідомлялось, що «На підставі Вашого звернення було зареєстровано заяву про оскарження операцій по картковому рахунку за номером № 315538. На поточний час, орієнтовний термін розгляду 06.05.2021р. За результатами розгляду, Банком буде прийнято рішення про можливість зарахування на Ваш картковий рахунок оскарженої суми коштів або надана відповідь із зазначенням причини відмови»
08.05.2021р. я зателефонував до Інформаційного центру Банку для уточнення статусу моєї заявки № 315538, де від співробітника банку дізнався, що по моїм спірним транзакціям отримана відмова у поверненні коштів.
Згідно правил МПС VISA, у випадку наявних підстав та доказів, у мене є можливість подальшого оскарження транзакції протягом 30 календарних днів, шляхом виставлення до арбітражної претензії, для подальшої передачі справи на розгляд арбітражного комітету VISA.
11.05.2021р. я направив до «АТ «Райффайзен Банк Аваль» рекомендованим листом письмовий запит на отримання копії відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА за моїми спірними транзакціями, для ознайомлення та підготовки пакету документів на пре-арбітраж.
19.05.2021р. на свій телефон я отримав смс-повідомлення від банку, де зазначалось, що «Банк проаналізував ваші спірні транзакції за № 315538. Повідомляємо, що на жаль, не маємо підстав для повернення коштів».
20.05.2021р. я отримав від Банку листа за № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. за підписом начальнику відділу обробки та контролю безготівкових зарахувань Бережна І.А., де зазначалось, що «Банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій, але торговець відмови. Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до платформи, на якій здійснювалася торгівля та інвестування в фінансові продукти. Враховуючи вищенаведене, а також згідно операційних правил VISA International, продовження оскарження та повернення коштів на Ваш картковий рахунок за рахунок банка-еквайєра є неможливим»
Однак, така відповідь ніяким чином не аргументована і викликає здивування. В правилах VISA чітко розписаний алгоритм претензійних дій. Згідно Правил VISA RULES в ході чарджбек-диспуту передбачена відповідь на претензію виключно банка-еквайєра. Є очевидним, що переписка банка-емітента з торговою точкою в обхід еквайєра не мають жодної юридичної сили.
Якщо банк-еквайєр надав відмову на претензію, банк-емітент терміново повинен повідомити користувача картки про це, та надати копію документів для ознайомлення та підготовки пакету документів на друге представлення претензії (пре-арбітраж)
В своєму останньому листі № 81−19−1-00/26/234153 від 19.05.2021р. АТ «Райффайзен Банк Аваль» наголошує, що банком було ініційовано два етапи оскарження транзакцій
Виникає питання, згідно яких пунктів та сторінок VISA RULES АТ «Райффайзен Банк Аваль» не надав для ознайомлення користувачу картки відповідь банка-еквайра на претензію?
Таким чином, співробітники претензійного відділу АТ «Райффайзен Банк Аваль» ігноруючи всі мої запити та звернення, грубо порушуючи правила МПС VISA, позбавили мене можливості подати документи на пре-арбітраж платіжної системи.
21.05.2021р. я направив до банку вимогу держателя картки щодо неналежного опрацювання транзакцій, де вимагаю надати копію відповіді банка-еквайра для підготовки документів на пре-арбітраж.
29.05.2021р. я отримав від АТ «Райффайзен Банк Аваль» листа за № 97−5-4/1092 від 17.05.2021р. за підписом менеджера з підтримки процесів розгляду звернень відділу якості, контролю та обробки скарг Управління інформаційного обслуговування клієнтів Департаменту каналів продажів та дистрибьюції АТ «Райффайзен Банк Аваль» Жницька Н. Ю, виконавець Нежевело О. С., де повідомлялось, що «за наявними даними, робота по оскарженню сум операції по заявці № 315538 продовжується, рекомендуємо зачекати рішення по заявці, орієнтовний термін завершення розгляду до 30.06.2021р.».
З цієї відповіді банку виникає ще більше запитань. Чи продовжується претензійна робота по моїм спірним транзакціям чи вже закінчилась?
За таких обставин, я вимушений констатувати про надання клієнту банку завідомо неправдивої інформації з боку співробітників банку, про бездіяльність працівників претензійного відділу.
А вчора 31.05.2021р. на мою електронну пошту надійшов лист від банку, де повідомлялось, що «Банк відправив лист доброї волі на торгівця. Термін очікування від торговця до 28.06.2021. Перейти на стадію Арбітражу неможливо, оскільки згідно правил МПС час вичерпався.»
Виникає дуже багато запитань. Які листи доброї волі по моїй справі відправляв банк від мого імені та без мого відома??? Я вже місяць не можу добитись копії відповіді банка-еквайра для подчі документів на пре-арбітраж! А мені Банк розказує, що я вже і на Арбітраж не можу подати бо термін скінчився. Аваль вже стиг за мене все зробити!
Я звертаюся до Голови Правління АТ «Райффайзен Банк Аваль» та іншим відповідальним особам з проханням, розібратися і допомогти мені у вирішенні мого питання та надати копію відповіді БАНКА-ЕКВАЙЄРА (з наявними ідентифікуючими реквізитами: Chargeback ID, Chargeback Amount, Chargeback Reason Code, Acquirer Reference Data, Chargeback Reference Number тощо) за моєю спірною транзакцією, а також повідомити до якого числа я маю підготувати пакет документів для подачі на третє представлення претензії (Арбітраж).
Райффайзен Банк
Ответ банка
1 июня 2021, 10:49
Доброго ранку! Ми перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі протягом дня. Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 июня 2021, 12:53
Доброго дня! Вікторе, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством та ведеться переписка в чаті системи «райффайзен онлайн». Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Комментарии - 3

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 июня 2021, 12:53
#
Полезный комментарий
Доброго дня! Вікторе, зазначаємо, що 01.06 на електрону адресу Вам надсилався запит щодо надання документів, які Ви готували для стадії Арбітражу. Також маємо зазначити, що остаточне рішення за операціями іще не прийнято, крім того, зараз на розгляді знаходиться Ваше чергове письмове звернення, відповідь на яке буде надана у строки, встановлені законодавством та ведеться переписка в чаті системи «райффайзен онлайн». Вдячні за очікування відповіді.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
June20
June20
9 июня 2021, 10:35
#
Дякую Вам за такий розгорнутий відгук. Цікаво чим завершиться ця ситуація.
+
0
someemail
someemail
23 июня 2021, 12:48
#
Из личного опыта — ничем. Этот банк не умеет/не хочет/не проводит chargeback даже во вполне очевидных ситуациях. Либо недостаток квалификации, либо банальная лень. Опровергнуть мои утверждения, конечно же, могла бы статистика возвращенных средств клиентам, но почти уверен, что это «закрытая информация». Тот факт, что отказ вдруг сменился дальнейшим разбирательством лишь демонстрирует, что работать соответствующее подразделение начинает только после многократных пинков (что, в общем-то, не функция клиента).
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться