Приховані комісії за перекази
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 мая 2021, 16:20
- #
- Полезный комментарий
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp